Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Είμαι εκεί που θέλω να βρίσκομαι!!!!


Θα σε προσέχω

25 Μαΐ 2007

4 Όνειρα

angel1.jpg
Μην λυπάσαι,
Πάντα στο πλάι σου θα 'μαι
Τι και αν έχω φύγει από εδώ
Το χέρι πάντα θα σου κρατώ
Δεν θα σ' αφήσω μοναχό
Ακόμη και αν στο χρωστώ
Τότε που μ' άφησες εσύ
Και ζούσα μοναχή
Τώρα από ψηλά
Θα σε προσέχω να σε καλά
Να μην πονέσεις μια στιγμή
Και ας το άξιζες αυτό εσύ.
Δεν σου κρατώ κακία
Για την δική μου δυστυχία
Τώρα που είμαι πια εδώ
Πετάω όπως τότε στον ουρανό...

Τι κρίμα...

25 Μαΐ 2007

4 Όνειρα

rbsi013562.jpg
Τι κρίμα που δεν μπόρεσα
Εσένα να κρατήσω
Και στην δική μου την ζωή
Για πάντα να σε κλείσω
*
Τι κρίμα που όλα έσβησαν
Τώρα που έχεις φύγει
Και η καρδιά μου πόνεσε
Μονή που έχει μείνει.
*
Πάντα θα περιμένω
Μια μέρα για να 'ρθεις
Εμένα ν 'αγαπήσεις
Από την αρχή.



Όσα όνειρα και αν κάνω

25 Μαΐ 2007

3 Όνειρα

sleep051206_450x395.jpg

Όσα όνειρα και αν κάνω
Δεν είναι αρκετά
Κοντά μου να σε φέρω
Στην πραγματικότητα....

Όσα όνειρα και αν κάνω
Θα είναι λιγοστά
Την ζωή μου να γεμίσω
Τώρα που πια δεν μ' αγαπάς...

Τώρα που έχεις φύγει
Από την δική μου αγκαλιά
Ένα μόνο να θυμάσαι
Σ' αγαπούσα αληθινά.

Όπου να σε να θυμάσαι
Ότι ζήσαμε μαζί
Μα και όταν θα Φοβάσαι
Θα είμαι πάντα εκεί...

Τι; Αγάπη;

24 Μαΐ 2007

7 Όνειρα

couple12.gif
Η αγάπη μια λέξη τόσο μικρή μα με τόση μεγάλη αξία, σημασία... Και όμως οι άνθρωποι τώρα την έχουν αλλάξει... Την λένε χωρίς να τη νιώθουν, χωρίς να την εννοούν... Σου λένε η αγάπη πάει και έρχεται... Αντίο... Μεγάλο λάθος η αγάπη είναι παντοτινή... Η αγάπη σε γεμίζει σε κάνει να αντέχεις, να υπομένεις, να περιμένεις.... Να περιμένεις αυτό που αγαπάς... Να υπομένεις κάθε λάθος.... Ο έρωτας είναι αυτός που πάει και έρχεται... Δεν είναι παντοτινός... Με τον έρωτα όμως έρχεται και η αγάπη....και τότε από κάτι μικρό γίνεται κάτι μεγάλο, κάτι παντοτινό, αληθινό.... Λένε Σ' αγαπώ από την πρώτη στιγμή που σε γνωρίζουν.... Σε γνωρίζουν επιφανειακά δεν γίνεται να αγαπάς πριν γνωρίζεις τον άλλο σε βάθος.... πριν γνωρίσεις τον πραγματικό του εαυτό. Λένε σ' αγαπώ από τον φόβο της μοναξιάς για να νιώσουν κάποιο απλά και μόνο μαζί τους δίπλα  τους... Η πραγματική αγάπη κρατάει για πάντα.....Δεν σβήνει όσος καιρός και να περάσει  την κρατά για πάντα μέσα στην καρδιά σου.... Μένει...

Που πάμε;

24 Μαΐ 2007

2 Όνειρα

Self_Portrait_by_sketcherkyle.jpg
Έχω δει ανθρώπους να δείχνουν χαρούμενοι, ευτυχισμένοι αλλά να κρύβουν βαθειά μέσα τους τον πόνο και την πίκρα... Δάκρυα να κυλούν από την καρδιά τους αντί από τα μάτια τους μονό και μόνο για να κρύψουν την θλίψη τους... Φοράνε την μάσκα της χαράς, της ευτυχίας... Γιατί μονάχα τότε θα έχουν ανθρώπους δίπλα τους. Δεν έχουν χρόνο οι άνθρωποι να ασχολούνται με τα προβλήματα άλλων... Έχουν τα δικά τους... Πλέον ο κάθε ένας βλέπει το συμφέρον του... Θέλουν κάποιο να λένε τα προβλήματα τους αλλά αυτοί δεν θέλουν να ακούσουν το πρόβλημα του άλλου.... Εδώ έχει οδηγηθεί η δική μας κοινωνία... Σε λίγο όλα θα είναι επιφανειακά....Γιατί κανείς δεν θα γνωρίζει πραγματικά τον άλλο.... Όλοι θα είναι ξένοι... Κριμένοι στον δικό τους εσωτερικό κόσμο, στα δικά τους προβλήματα... Και όλα γιατί δεν μπορούμε να προσφέρουμε απλόχερα την αγάπη μας την κατανόηση μας και λίγο από τον χρόνο μας στους άλλους... Γιατί μας αγαπούν και αδιαφορούμε... Γιατί μας αγαπούν και πάμε σε ότι δεν μας θέλει, σε ότι δεν μας εκτιμά... Σε οτι μας πληγώνει....Αυτοι έχουμε γινει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου