Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Ντύνοντας σε με της αγάπης μου τα χάδι

Ντύνοντας σε με της αγάπης μου τα χάδι

Η μυρωδιά της διέγερσης σου
αρωματίζει στον αέρα
αυξάνοντας τους χτύπους της καρδιάς μου
κάθε ένας από τους οποίους με προειδοποιούν
για την αναγκαιότητα της παρουσίας σου
καθώς ακουμπάς το κεφάλι σου στο στήθος μου
κι εγώ φιλώ τις πυκνές, όμορφες μπούκλες σου
γλυκά και παθιασμένα.
Μου αρέσει, το ξέρεις, να αισθάνομαι τα μαλλιά σου
ν’ αγγίζουν απαλά το δέρμα μου
κάνοντάς το να τσούζει.
Αγκαλιάζοντάς σε σφικτά
αισθάνεσαι το σώμα μου να τρέμει
από τον ενθουσιασμό.
Έχοντας σε κοντά μου
Κρατώντας σε στοργικά και με ασφάλεια
βάζω γερά θεμέλια στη διέγερσή σου.
Σύντομα θα σου βγάλω τα ρούχα ένα – ένα
Θα απελευθερώσω το κορμί σου
Θα το γυμνώσω και θα το ντύσω με της αγάπης μου τα χάδια
Κοιτάζοντάς σε μόνο για μια στιγμή
Λαμβάνω όλη την ομορφιά σου με τα μάτια μου
Δεν θέλω να ξεχάσω αυτή τη στιγμή
τη στιγμή που γονατίζω και αρχίζω να
φυσώ τη ζεστή ανάσα μου ενάντια στο δέρμα σου
κινώντας επιδέξια τα χείλη μου στο κορμί σου
Μπορώ να σας πω πως σε απολαμβάνω σιγά – σιγά
δοκιμάζοντας τις γεύσεις σου
που είναι τόσο γλυκές για μένα
πιο γλυκές και από το μέλι
Αισθάνομαι την επείγουσα ανάγκη να σε αξιοποιήσω
φιλώντας και γλείφοντας μαζί τη σάρκα σου
φιλώντας το εσωτερικό των μπουτιών σου
καταθέτοντας την ανάσα μου
δίχως ν’ αγγίζω την ευαίσθητη απαλότητά τους
Πολύ αργότερα, τολμώ, να γλιστρήσω τη γλώσσα μου
Πολύ αργότερα, τολμώ, να γλείψω δοκιμάζοντας σε μικροσκοπικούς κύκλους το κορμί σου
την γεύση της υγρασίας σου
χαρίζοντάς σε μια άγρια χαρά
Αισθάνομαι το σώμα σου να απολαμβάνει όσα κάνω
και να ανταποκρίνεται
Είσαι πραγματικά ενθουσιασμένος όσο κι εγώ
Είναι αβάσταχτο το σοκ της ευχαρίστησης
Αρχίζω να γλείφω όλο και πιο πολύ
Πιάνοντας σφικτά το κορμί σου εδώ κι εκεί
φέρνοντάς σε, σε κατάσταση απόλυτης κορύφωσης
Ταυτόχρονα, σου ψιθυρίζω λόγια αγάπης και σε αγκαλιάζω και με τα δυο μου χέρια
Σε κρατώ και φιλώ την κορυφή του κεφαλιού σου
Σε χαϊδεύω σιγά-σιγά, σε κρατώ για μένα, μόνο για μένα
ακούγοντας την καρδιά σου να χτυπά όπως ακριβώς η δική μου
όλο αυτό το χρόνο που μοιραζόμαστε ο ένας τον άλλο
Είναι υπέροχο το συναίσθημα
να σ’ αγαπώ τόσο πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου