Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΑ ...ΜΗΤΕ ΑΓΑΠΟΥΝ.... ΕΥΧΕΣ

Πονάει και η ψυχή . .


Εδώ και αρκετές ώρες παλεύω με το μέσα μου και τις ενοχές που νιώθω, ο αυθορμητισμός μου πλήγωσε και από τις ενοχές μου θέλω να εξαφανιστώ. Πονάει και δεν υπάρχουν λόγια, οι λέξεις σιωπούν . . .





Είναι δικό μου το όνειρο . . .


Βασανάκι μου, το πρωί μόλις ανοίξω τα μάτια και το βράδυ πριν τα κλείσω η σκέψη βρίσκεται διαρκώς στα υπέροχα μάτια και το γλυκό χαμόγελο σου, θέλω να νιώσω την ζεστή αγκαλιά σου και να γευτώ τα γλυκά φιλιά σου.
Ματάκια μου είσαι ο μόνιμος και ο πιο πιστός επισκέπτης στα γλυκά όνειρα μου, σε νιώθω τόσο κοντά μου που νιώθω την καυτή ανάσα σου, εκεί ταξιδεύω στις αναμνήσεις σου παρέα με το χαμόγελο σου, περπατώ στο σκοτάδι αγκαλιά με το φως της καρδιά σου, νιώθω τόσο περίεργα, τόσο υπέροχα που παρακαλάω να μην ξυπνήσω και χάσω αυτές τις μαγευτικές στιγμές.

Οι χτύποι της καρδιάς σου με ξύπνησαν από τον λήθαργο, η ομορφιά της ψυχής σου έδωσε χρώμα στην σκληρή καθημερινότητα.
Κάθομαι απέναντι σου και χαζεύω κάθε σου κίνηση και κάθε μορφασμό, το χαμόγελο σου φτιάχνει την διάθεση μου αυτές της κρύες μέρες του χειμώνα.
Μωρό μου η σκέψη μου είναι γεμάτη από εσένα, μάλλον είσαι η μόνη μου σκέψη, θέλω να είμαι κοντά σου να συζητάμε για τα πάντα, η αγκαλιά σου είναι ο προορισμός μου.

Είμαι εδώ για σένα.

Σου απλώνω το χέρι και σε κοιτάω στα μάτια ! ! ! Καλή Χρονιά . . .



Ματάκια μου το να ξυπνάς με τον ερχομό του νέου χρόνου έχοντας όλη τη νύχτα τη σκέψη στο υπέροχο χαμόγελο σου, είναι προάγγελος ότι ξημερώνει κάτι το υπέροχο, είναι το πιο ευχάριστο συναίσθημα, μαζί σου ταξιδεύω στην άκρη του ουρανού.

Βασανάκι μου σκέφτομαι την ζεστή αγκαλιά, το άγγιγμα και τα τρυφερά φιλιά σου, μόνο με τη σκέψη της σκηνή αυτής, της υπέροχης τρυφερότητας νιώθω όμορφα, σε νιώθω σαν να είσαι μέσα μου.
Όταν είσαι κοντά μου κάτι με τραβάει και θέλω να σου να ανοίγω την καρδιά μου, να σου εξομολογούμαι τα μυστικά μου, μυστικά πού τα σκέφτομαι και πληγώνομαι, μυστικά που μόλις σου τα λέω ελευθερώνομαι.


Όσο είσαι μακριά μου θέλω να έρχεσαι κάθε βράδυ στον ύπνο μου να στα ψιθυρίζω στο αυτί, να με κρατάς αγκαλιά, στα όνειρα γίνονται και θαύματα, κούκλα μου να το ξέρεις ότι όταν νιώθεις μόνη νομίζοντας ότι κανείς δεν σε καταλαβαίνει θα είμαι κοντά σου . . .

Αυτή είναι η αλήθεια . .


Βασανάκι μου, σε σκέφτομαι συνέχεια και μου λείπεις, σε βλέπω στα όνειρα μου και όταν με φιλάς λιώνω, στο μυαλό μου βρίσκεται συνεχώς η μορφή σου, απλώνω τα χέρια να αγγίζω το γλυκό πρόσωπο σου και χώνομαι στην αγκαλιά σου.Όταν βρίσκεται κοντά μου όλα είναι όμορφα, νιώθω ξεχωριστά . .

Αν και μακριά μου σε νιώθω δίπλα μου, Χρόνια Πολλά . . .







Βασανάκι μου, κάποια βράδια βρίσκομαι βραχυκυκλωμένος μέσα στις σκέψεις, προσπαθώ να κοιμηθώ και μέσα από το όνειρο θέλω να ζήσω την πραγματικότητα, θέλω να ταξιδέψω κοντά σου με οδηγό το αστέρι που θα με φέρει κοντά σου να χωθώ στην ζεστή αγκαλιά σου, να χορτάσω από τα φιλιά σου, να μεθύσω από το υπέροχο άρωμα σου, να μου ψιθυρίζεις τρυφερά λόγια και να χαρούμε το πάθος μας. Προσπαθώ να σε βρω, σκέφτομαι το υπέροχο χαμόγελο σου, τα υπέροχα μάτια σου, η μορφή σου είναι διαρκώς στη σκέψη μου, σε νοιάζομαι απελπισμένα, το μυαλό τριγυρνάει στην στιγμή που θα είσαι πάλι κοντά μου και θα χαρούμε τις στιγμές μας . . .






Χαμογέλασε μου . . .



Κλείνω τα μάτια σε σκέφτομαι και χαμογελάω, δεν χορταίνω να
φέρνω τις εικόνες σου στη σκέψη μου, μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου, χάνομαι όταν σκέφτομαι τα υπέροχα μάτια σου. Μιλάω μόνος μου, ψιθυρίζω, μαζεύω τον καημό μου, αφήνω την καρδιά μου ελεύθερη και νιώθω μια καταιγίδα από αισθήματα, αφήνω τα χέρια μου ελεύθερα και είναι έτοιμα να σε αγκαλιάσουν, από τα τόσα πράγματα που είναι δίπλα μου μόνο εσένα θέλω, θέλω να είσαι δίπλα μου χωρίς να φοβάμαι μήπως χαθείς.

Πάντα εσένα σκέφτομαι, δεν υπάρχει πιο ωραίο θέαμα από το βλέπω το χαμόγελο σου, μερικές φορές ψάχνω να βρω λέξεις για να σου πω πως αισθάνομαι, άλλες φορές νιώθω να τα έχω τελείως χαμένα πλημμυρισμένος από θλίψη. Σου ανοίγω την ψυχή μου, σου χαρίζω τα κλειδιά για να φυλάξεις την καρδιά μου, η σκέψη μου ταξιδεύει χωρίς να περιμένει να πάρει ανταλάγματα, φοβάμαι τις πληγές και το ράγισμα.






Στιγμές ευτυχίας . . .


Ματάκια μου, έξω βρέχει και εγώ κάθομαι δίπλα στο παράθυρο και το μυαλό μου ταξιδεύει στην ζεστή αγκαλιά σου όπου εκεί ζω την πιο μαγευτική στιγμή, σκέφτομαι ότι όταν τα χέρια σου με χαϊδεύουν πλημμυρίζει η καρδιά μου από την αγάπη σου, το μαγευτικό άρωμα σου μου θυμίζει την ομορφιά σου και το υπέροχο χαμόγελο σου, αισθάνομαι ότι τ'αστέρια έχουν κατέβει στη γη όταν βλέπω το φωτεινό πρόσωπο σου να με κοιτάει με αυτά τα υπέροχα μάτια, είμαι στην πραγματικότητα αλλά κλείνω τα μάτια νομίζοντας ότι βλέπω το όνειρο που ζω κάθε βράδυ.


Είσαι το πιο γλυκό όνειρο μου, ξυπνάω με διάθεση και με ταξιδεύεις σε αναμνήσεις, επιθυμώ να χάνομαι μέσα στο βλέμμα σου, ζω καταπληκτικές στιγμές ευτυχίας και το πρώτο πράγμα που ζητώ όταν θα ανοίξω τα μάτια είναι να αντικρίσω την μορφή σου, να αγγίξω το κορμί σου και να σε γεμίσω με φιλιά.



Ένα τρυφερό φιλί για καληνύχτα . . .


Πόσο θα ήθελα να μηδενίσω την απόσταση που μας χωρίζει και να έρθω πιο γρήγορα κοντά σου, να αντικρίσω τα μάτια σου, να απολαύσω το υπέροχο χαμόγελο σου, να χωθώ στην ζεστή αγκαλιά σου, να αφεθώ στα γλυκά φιλιά σου, να σου ψιθυρίσω τρυφερά λόγια και να κάθομαι να χαζεύω την ομορφιά σου και το μεγαλείο της ψυχής σου.

Τίποτα παραπάνω . . .



..Κράτα με σφιχτά..

.. κοίτα με βαθιά στα μάτια..

.. δώσε μου το χέρι σου..

.. νιώσε με ..



Σε σκέφτομαι , σε νοιάζομαι . . .



Βασανάκι μου, ανοίγω-κλείνω τα μάτια και νιώθω τη λαχτάρα να σε αγκαλιάσω και να σε γεμίσω φιλιά, θέλω να σε κρατήσω σφιχτά και να μην σε αφήσω ούτε στιγμή, να κάνουμε βόλτες όλη τη νύχτα και να απολαμβάνουμε την μαγεία του έρωτα μας, να είμαστε αγκαλιά μέχρι το ξημέρωμα παρέα μόνο με τα ξωτικά.




Αγαπούλα μου, θέλω να νιώσω τη ζεστασιά του κορμιού σου να χαθώ στα ζεστά φιλιά σου, το μόνο που κάνω κάθε μέρα είναι να παρακαλάω τη νεράιδα των ευχών να κάνει πραγματικότητα την ευχή μου, σε σκέφτομαι μόλις ανοίξω τα μάτια, σε ονειρεύομαι όταν κοιμάμαι, σκέφτομαι εσένα και εμένα και φτιάχνεται η διάθεση και φεύγει η θλίψη από το πρόσωπο μου, μωρό μου κρύψε με κάτω από την ομπρέλα της αγάπης σου.





Περίεργα συναισθήματα . . .



Δεν θα πω τίποτα για να μην σε ζαλίσω, απλά χόρεψε . . .



Ίσως και να σε κούρασα, απλά συνέχισε να χορεύεις . . .



Στιγμές γεμάτες ομορφιά . . .


Ματάκια μου, ήρθες και ξύπνησες το μεγαλείο των συναισθημάτων, έδωσες χρώμα στην απλή καθημερινότητα,
εμφανίστηκες σαν άγγελος και έδωσες πνοή στα όνειρα, με βοήθησες να σου ανοίξω τα βάθη της καρδιάς μου
και κατάφερες να την κάνεις να χτυπάει σε τρελλούς ρυθμούς.


Αγαπούλα μου όταν είμαστε αγκαλιασμένοι και χορεύουμε κράτα με σφιχτά, η κάθε στιγμή κοντά σου είναι μοναδική, όταν σε βλέπω να χαμογελάς ζεσταίνεται η ψυχή μου, αυτά που σου λέω είναι λίγα μπροστά σ'αυτά που νιώθω, δεν υπάρχουν λόγια για να σου πω το πως νιώθω βλέποντας τα υπέροχα μάτια σου, δεν υπάρχει πιο όμορφο και πιο αληθινό από αυτό το συναίσθημα.





Τι πιο όμορφο στον κόσμο από το χαμόγελο σου . . .



Καρδούλα μου, να κρατάς πάντα την θετική πλευρά των πραγμάτων και να μην αφήνεις τίποτα να σε στεναχωρεί, απομάκρυνε τα αρνητικά και μην δίνεις σημασία σε ότι χαλάει τη διάθεση σου, δώσε χρώμα στη ζωή σου, αφιέρωσε χρόνο για τον εαυτό σου γιατί πραγματικά ματάκια μου το αξίζεις, κάνε όνειρα μωρό μου και όταν κοιτάς έξω από το παράθυρο πίνοντας τον καφέ σου να ξέρεις ότι σε σκέφτομαι συνέχεια και ταξιδεύω μαζί σου .







Ζεις μέσα μου . .


Κλείνοντας τα μάτια μόλις ξαπλώσω οι σκέψεις αρχίζουν και τρέχουν, σε φαντάζομαι δίπλα μου να με κρατάς σφιχτά στην αγκαλιά σου, να απλώνεις τα χέρια σου να πιάσεις τα δικά μου, να με φιλάς και να μου ψιθυρίζεις ότι μ αγαπάς. Θέλω να παγώσω τον χρόνο να ζω την κάθε στιγμή, να είμαι κοντά σου να σε αγκαλιάζω τρυφερά, να νιώθω το κορμί σου, τη μυρωδιά σου, την ανάσα σου, τα μάτια σου, τα πάντα επάνω σου.



Όταν χαμογελάς, μέσα από τα μάτια σου είναι σαν βλέπω τον κόσμο όλο, μου δίνεις το κουράγιο για τον αγώνα στη σκληρή πραγματικότητα, μου δείχνεις το δρόμο για την ελπίδα, διώχνεις το φόβο από την έκφραση μου, σκέφτομαι σαν μικρό παιδί που περιμένει να πραγματοποιηθεί το όνειρο του που πίστευα ότι όταν θα μεγαλώσω θα μπορούσα να κατακτήσω ολόκληρο τον κόσμο.




Απλά να προσέχεις . . .


Μωρό μου, βγες έξω και δες τ'αστέρια που έχουν ρίξει όλη την λάμψη τους στο μπαλκόνι σου, άγγιξε το λαιμό σου, κλείσε τα μάτια, νιώσε το άγγιγμα και την ανάσα μου, είμαι δίπλα σου και σ'αγκαλιάζω, χαμογέλα, σε σκέφτομαι βασανάκι μου .






Θέλω τόσα να σου πω . . .



Βασανάκι μου, κλείνω τα μάτια και αφήνω τη σκέψη να ταξιδεύσει και να σου μεταφέρει τα αισθήματα μου, μου λείπεις και δεν φεύγεις στιγμή από το μυαλό μου, θέλω να μάθω πως τα περνάς και όσο το τηλέφωνο παραμένει σιωπηλό άλλο τόσο μεγαλώνει η αγωνία μου, μακριά σου αισθάνομαι σαν χαμένος σ'ένα άγνωστο κόσμο προσπαθώντας να βγει από τον λαβύρινθο, δεν υπαρχει διάθεση για τίποτα.






Ματάκια μου, κοντά σου χάνεται η θλίψη, θέλω να ζαλιστώ στην αγκαλιά σου από τα χάδια και από τα φιλιά σου, είναι στιγμές που οι λέξεις δεν αρκούν μπροστά σ'αυτά που νιώθω, ακούω τον ήχο της φωνής σου και παραδίνομαι, ονειρεύομαι ότι περπατάμε στον παγωμένο άνεμο τρελά αγκαλιασμένοι ψιθυρίζοντας τον έρωτα μας, μαζί σου αφήνομαι αισθάνομαι ότι βρίσκομαι σ'ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο.




Δεν μπορώ , είναι ποιο δυνατό από εμένα . . .


Δεν υπάρχει χρόνος ,έχει σταματήσει σε κάποιο σημείο στη μέση του πουθενά όπου τα χρώματα γύρω άρχισαν ξαφνικά να ξεθωριάζουν , μου είναι δύσκολο να χαμογελάσω όταν σκέφτομαι ότι όλα γύρω μου είναι τόσο μουντά τόσο ψυχρά ,δεν υπάρχει χρώμα, υπάρχει το μαύρο, ίσως και λίγο γκρίζο, η καρδιά φοράει τη μάσκα του πόνου και της μοναξιάς και τα σύννεφα άρχισαν να ετοιμάζονται για το παιχνίδι τους.
Κανείς δεν μπορούσε να το φανταστεί όταν η μπόρα κάπου στα μισά άρχισε να δυναμώνει, ότι η καρδιά θα αρχίσει να σφίγγεται και χωρίς να το καταλάβει έγινε μούσκεμα μέχρι το κόκκαλο.






Όλα γύρω στο κενό, όλα ένα τίποτα, όλα γύρω μοιάζουν άψυχα, οι σκέψεις στάσιμες και ακαθόριστες, τα μάτια βουρκωμένα, υπάρχει μόνο η έκφραση του πόνου και η αίσθηση της μοναξιάς, δεν μπορώ να αντιδράσω, αισθάνομαι μόνο την θλίψη και είναι η στιγμή που θέλω να κρυφτώ και να χαθώ. Κλείνω τα μάτια και τα ανοίγω με την ελπίδα, αλλά ο ουρανός συνεχίζει να μην αλλάζει χρώμα, δεν νιώθω φόβο αλλά δεν νιώθω την καρδιά μου, μακάρι να μπορούσα να εξηγήσω τι αισθάνομαι, δεν υπάρχουν λόγια, ελπίζω να είναι μόνο ένας κακός εφιάλτης.




Όσοι λένε ότι δεν υπάρχουν άγγελοι, λένε......


Αυτή την ώρα μετά από την κατανάλωση αρκετής ποσότητας αλκοόλ το μόνο που ξέρω και μπορώ να πω με σιγουριά είναι το πάθος που έχω με την μουσική και για το πως αισθάνομαι για σένα γλυκό μου βασανάκι.


Με τη ζάλη που έχω αυτή τη στιγμή και ένα απλανές και ηλίθιο χαμόγελο ματάκια μου όμορφα, σκέφτομαι να περιγράψω πως είναι η μοναξιά και αναφέρω τις στιγμές μακριά σου, φαντάζομαι ένα ταξίδι και το μυαλό μου πάει στο άγγιγμα σου και στο χάδι σου, για την ευτυχέστερη στιγμή το μυαλό πλανάται στο χαμόγελο σου, κλείνω τα μάτια και βλέπω το πρόσωπο σου στην μορφή των αγγέλων, την αγκαλιά σου την φαντάζομαι σαν τον παράδεισο μου, όταν σκέφτομαι τι θέλω πιο πολύ ουρλιάζω να μην τελειώσει το όνειρο που ζω μαζί σου.






Τέλος ο λήθαργος του παρελθόντος . . .



Είναι στιγμές που ταξιδεύω εκεί που με οδηγεί η καρδιά και η ψυχή μου και αυτές οι στιγμές με κάνουν να νοιώθω όμορφα γεμάτος αισιοδοξία και αγάπη.Χαμογελάει η ψυχή μου για σένα ,το ξέρεις ματάκια μου αυτό, ζεσταίνεις την καρδιά μου και την ψυχή μου έχοντας την σκέψη μου σε σένα με ένα μοναδικό και αξεπέραστο συναίσθημα.

Χαμογέλασε μου ,κάθε σου χαμόγελο μου ανοίγει την καρδιά,η ανάσα σου δίνει ζωντάνια στην μιζέρια της καθημερινότητας, άνοιξες το παράθυρο της ψυχής μου ,μπήκε φως στην καρδιά μου, ταξιδεύω σε ονειρεμένα μέρη στην αγκαλιά σου παρέα με τα χάδια και τα φιλιά σου.






Χαμένος σε σκέψεις . .



Είναι κάποιες νύχτες μοναξιάς που προσπαθείς να βρεις το μυαλό σου μέσα από τα πολλά γιατί που γυρίζουν μέσα στο κεφάλι σου , είναι κάποιες σκέψεις που σε κάνουν να χαμογελάς και κάποιες άλλες που φέρνουν δάκρυα στα μάτια σου , υπάρχουν σκέψεις που σε ταξιδεύουν, σκέψεις μελαγχολικές, σκέψεις αγωνίας και προσμονής , σκέψεις που χάνεσαι στην άβυσσο του μυαλού ...


Σκέψου και κράτα μόνο τα αληθινά . . .



Ματάκια μου όμορφα, ο κόσμος φοράει πολλά στολίδια και αρώματα προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να κρύψει τα κόμπλεξ του και τις ανωμαλίες του. Προσπαθεί με κάποιο τρόπο να κρύψει τη βρωμιά της ψυχής του, την αρρωστημένη φαντασία του, με χαμόγελο ψεύτικο τυλιγμένο στην υποκρισία, δίχως ντροπή, δίχως ίχνος σεβασμού και μέσα από την μελαγχολία που κατακλύζει την ψυχή του ξεχνάει ένα σημαντικό πράγμα, την αξιοπρέπεια.




Καρδούλα μου, μην πτοείσαι και μην στεναχωριέσαι καθόλου, να είσαι χαμογελαστή (μωρό μου πόσο μου αρέσει το χαμόγελο σου), γιατί είναι άτομα ευνουχισμένα και απομονωμένα και κάτι τέτοια άτομα αποκλείεται να γνωρίζουν την μαγεία που κρύβεται στο ερωτικό πάθος.
Να θυμάσαι βασανάκι μου ότι είμαι το αποκούμπι σου, το μυαλό μου ταξιδεύει διαρκώς στη μορφή σου, σου στην υπέροχη ψυχή σου και στο πως νιώθουμε ο ένας για τον άλλον .




Στιγμές , Ματιές , Χάδια . . .



Μωρό μου , θέλω να σε αγκαλιάσω τόσο σφιχτά και αυτήν τη υπέροχη στιγμή να την απολαύσω με τόσο πάθος που να αισθανθώ το αίμα μου να κυλάει στις φλέβες μου , να με κλείσεις στη ζεστή της αγκαλιά σου και να γεμίσει η ψυχή μου.

Βασανάκι μου , η αγάπη μας είναι το πιο καλά φυλαγμένο μυστικό μας ,είσαι η γλυκιά συντροφιά που μου κρατά το χέρι σε δύσκολα μονοπάτια , είσαι η σκέψη που φώλιασε στην ψυχή και στο μυαλό μου , είσαι το τραγούδι που κάνει την καρδιά μου να ταξιδεύει.

Ψυχή μου , η πιο όμορφη εικόνα και η πιο υπέροχη σκέψη είναι να βλέπεις δύο ερωτευμένους στο φως του φεγγαριού να απολαμβάνουν με τα χείλη ενωμένα μια γλυκιά μελωδία και να κάνουν το δικό τους ταξίδι στο όνειρο τους .










Ο παράδεισος μέσα στην τρέλα μου . .


Περιμένω να περάσουν οι ώρες μέχρι να αντικρίσω και πάλι το χαμόγελο σου και αισθάνομαι σαν μικρό παιδί που περιμένει το γλυκάκι με λαχτάρα και ανυπομονησία.

Τι γλυκό αίσθημα , όταν σε κοιτάζω νιώθω την καρδιά μου να αλλάζει ρυθμό στο αντίκρισμα σου και μόνο , κλείνω τα μάτια και δεν φοβάμαι ότι θα χαθείς , νομίζω ότι σταματάει ο χρόνος όταν είμαι μαζί σου ,δεν υπάρχει μέρα ή νύχτα , υπάρχεις μόνο εσύ και εγώ που σε κοιτάζω και χάνομαι.

Πόσο θέλω να με σφίξεις στην αγκαλιά σου να χαϊδέψω τα μαλλιά σου , να αισθανθώ το δέρμα του προσώπου σου στα μάγουλα μου , είσαι μέσα στην καρδιά μου ο χτύπος που της δίνει ζωή . . .


Ματάκια μου κανείς μας δεν ήταν έτσι . .


Βασανάκι μου μόνο με μια ματιά σου αφήνομαι, γεμίζει η ψυχή μου με το χαμόγελο σου και την ανάσα σου,
ψάχνω τα ίχνη της μορφής σου ,κυνηγώ την οσμή του αρώματος σου ,νιώθω σαν ναυαγός περιμένοντας την ζεστασιά της αγκαλιά σου.

Ο έρωτας καρδούλα μου δεν έχει σύνορα το μαρτυράει το σώμα μου, η καρδιά μου ,τα μάτια μου που λάμπουν στο σκοτάδι και διασχίζουν τον ουρανό για να έρθουν στα όνειρα σου να σε αγκαλιάσουν και να γεμίσουν με φιλιά μέχρι το ξημέρωμα.


Μωρό μου όλα είναι αληθινά, τα ατελείωτα γιατί, το συναίσθημα, ο πόθος, το χαμόγελο, το όνειρο, εσύ και εγώ, το σφίξιμο της καρδιάς, ο έρωτας μας . . .







Η ψυχή μου χορεύει . . .



..Κλείσε τα μάτια μου..

..Μπορώ να σε κοιτάζω..

..Χωρίς τα χέρια μου μπορώ να σ' αγκαλιάσω..

..Σαν να 'χα χέρια όμοια καλά με την καρδιά..

..Σταμάτησέ μου την καρδιά και θα καρδιοχτυπώ με το κεφάλι..

..Και αν κάνεις το κεφάλι μου συντρίμμια στάχτη..

..Εγώ μέσα στο αίμα μου θα σ' έχω πάλι..




Το πιο όμορφο συναίσθημα



Ματάκια μου σε σκέφτομαι διαρκώς,την καρδιά την νιώθω να χτυπά δυνατά και χαμογελώ μόνο που σε φέρνω στο μυαλό μου. Υπάρχεις παντού μέσα μου, όπου και εάν κοιτάξω σε βλέπω, αισθάνομαι την αναπνοή σου, ακούω το γέλιο σου, η μορφή σου πλανάται στον αέρα.

Αγαπούλα μου μπορώ να μιλάω με τις ώρες μαζί σου ,θέλω να σταματήσει ο χρόνος όταν είμαστε μαζί ,θέλω να απολαύσω την γεύση των χειλιών σου , να νιώσω την αφή του προσώπου σου , να κοιτάξω τα υπέροχα μάτια σου και να χαθώ .







Σκέψεις δίχως μέτρο . . .



Θέλω τόσο να σε δω , να δω το χαμόγελο σου να ανέβει η διάθεση μου , νιώθω την έλλειψη σου ,αισθάνομαι τα σημάδια της απουσίας σου .

Αφήνω την καρδιά μου ελεύθερη να τρέξει στο δρόμο της μορφής σου νιώθοντας την καταιγίδα των αισθήσεων στη σάρκα μου .

Μ'αρέσεις όλο και πιο πολύ ,θέλω να σε αγκαλιάσω , να σε φιλήσω , να αισθανθώ το άγγιγμα σου ,εξακολουθώ να βλέπω το ίδιο επώνυμο όνειρο κάθε βράδυ και νιώθω το υπέροχο φτερούγισμα στη σιωπή της νύχτας . . .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου