Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Λεβάντα

Λεβάντα










Βρήκα το κουτί με τα επιστολόχαρτα μέσα στο σκονισμένο συρτάρι
του σερβάν. Το κληρονόμησα κι αυτό όπως και τα δαντελένια
τραπεζομάντιλα και τα πιάτα Λιμόζ με τα χειροποίητα τριανταφυλλάκια
ζωγραφισμένα ανάμεσα σε φύλλα χρυσού και τα κρυστάλλινα κηροπήγια
 που  ιριδίζουν κάτω από το φως των κεριών.
Ψάχνω να βρω τι άρωμα έχει το χαρτί , κάτι  έντονο μυρίζει
Είμαι τόσο σίγουρη πως αυτή την οσμή την έχω νοιώσει να  κυριαρχεί
κι άλλες φορές τα σωθικά μου κι όμως  αναρωτιέμαι που; Πότε;
Κοιτάω τα χέρια μου, σαν νεκρά κλαδιά αφημένα
στο ξύλινο τραπέζι , αδυνατώ να κάνω την παραμικρή κίνηση
από την κούραση που μουδιάζει το κορμί μου.
Ένα  σπασμένο δάχτυλο ξεφεύγει δείχνοντας αυθαίρετα τον συννεφιασμένο ουρανό 
έξω από την τζαμόπορτα. Έχει  μαζευτεί  ένας σωρός κόκκινα φύλλα στο μπαλκόνι, 
τα βλέπω να στροβιλίζονται στο Φθινοπωρινό αεράκι, πρέπει
να τα μαζέψω αλλά τελικά τα αφήνω και χαζεύω τον τρελό χορό τους.
Μικρά χαρούμενα αγγελούδια  με κοιτάνε γελαστά από τις γωνίες του χαρτιού
με κοροϊδεύουν για το συνοφρυωμένο ύφος μου καθώς αδέξια ζωγραφίζω δυο γράμματα 
επάνω τους έτσι… για να σας δείξω πως έμαθα καλλιγραφία κάποτε.
Το άρωμά της ήταν … αυτό που ανάσαινα όταν με κοίμιζε στην αγκαλιά της.
Λεβάντα . Ένα λιβάδι από λεβάντες έχω μέσα μου .


                                                                                           Levina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου