Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Χάδι ζεστό.I Am Love for You. · 56,169 like this August 3 at 1:25am · Χάδι ζεστό σάρκα ζωή μου έρωτα εσύ αναπνοή μου Απόψε θέλω να χαθώ μέσα στην αγκαλιά σου Στην άνοιξη σου να κρυφτώ κι από το στόμα να γευτώ ατέλειωτα φιλιά σου Κρύψε με πάλι δίπλα σου στο στήθος ζέστανε με Και με τους χτύπους της καρδιάς γλυκά νανούρισε με Άσε με αστέρι μου να μπω στα χείλη σου να κλέψω Απ' της ψυχής σου τη δροσιά τον έρωτα ν αντέξω Ακούμπησα το σώμα μου στης σάρκας σου τη θέρμη Μπήκα ξανά στο δώμα σου κι αισθάνθηκα τον ουρανό κοντά του να με παίρνει Ψιθύρισε αγάπη μου τις λέξεις της καρδιάς σου Και κλείσε με να αισθανθώ στα χέρια τα δικά σου Του έρωτα μας τη φωτιά της ηδονής τη δίνη Καθώς στο σώμα μου κυλάς κι ο έρωτας μου πάνω σου απ' το κρασί σου πίνει Χείλη στα χείλη μου φιλί ανάσα μου δική μου Μου ζωγραφίζεις τη ζωή απάνω στο κορμί μου Αισθάνομαι το χάδι σου βελούδο και μετάξι Με των χειλιών την πένα σου σε θέλω έχεις χαράξει Ομόρφυνες την πλάση μου του κόσμου μου τα μέρη Τη μέρα που μου ζέστανες στη χούφτα σου το χέρι Ποτέ ξανά μου είχες πει ποτέ δε θα κρυώσεις Αρκεί να κρύψεις στην καρδιά αγάπη να μου δώσεις Κι εγώ δεν κράτησα καρδιά την χάρισα σε σένα απ' την ανάσα σου χτυπά το αίμα σου έχει αίμα Έλα γλυκιά μου ανασαιμιά στα χείλη μου και δωσ' μου αναπνοή σου άλλη μια ζωή να πάρω φως μου Έλα ομορφιά του κόσμου https://www.youtube.com/watch?v=0LegSeO1rRM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου