Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

σήμερα σου τυλίγω στο χαρτί.




σήμερα σου τυλίγω στο χαρτί.

ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΣΟ ΣΑΓΑΠΩ..
ΔΕ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ..
ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΡΟΥΦΩΝΤΑΣ ΤΗ ΓΥΡΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ..
ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΣΤΟ ΠΩ ΠΟΤΕ..
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΛΩΣΩ ΤΟ ΧΕΡΙ..
ΤΟΤΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΖΕΣΤΟ ΤΣΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΑΞΙΜΑΔΙ..
ΟΤΑΝ ΘΑ ΖΕΣΤΑΝΩ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΓΥΡΤΟΥΣ ΣΟΥ ΩΜΟΥΣ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΣΑΙ..
ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ…
ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ..
MAΡΘΑ
Εγώ θα σου πω πόσο πολύ σ’ αγαπώ και σήμερα, όπως στο είπα και χθες.
Μακάρι να σου το λέω και αύριο, όταν πιασμένοι χέρι χέρι δεν θα έχουμε ανάγκη από μαγκούρες να στηριζόμαστε.
Όταν τα ρυτιδιασμένα προσωπά μας θα γδέρνουν τα χέρια μας σαν χαιδεύουμε ο ένας τον άλλο.
Όταν η πλατεία με το παγκάκι που κάποτε καθόμασταν θα έχει γίνει εμπορικό κέντρο.
Όταν ξαπλώνουμε με τα κόκκαλά μας να τρίζουν, εμείς αγκαλιασμένοι θα είμαστε και πάλι.
Και όπως πάντα από τις σιωπές μας, μέσα από τα μάτια μας θα αναβλύζουν χιλιάδες λέξεις να προσπαθούν να περιγράψουν τα ανείπωτα…ΣΑΓΑΠΩ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ
ΓΙΑΝΝΗΣ
4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου