Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΣΥΜΕΤΡΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ

ΑΣΥΜΕΤΡΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ


Το όνομά σου δεν ξεχνώ ούτε τον Άι Νικόλα
εκεί που είπαμε τ' αγαπώ γίναμε ένα και οι δυο
ψηλά στη Πάνω Χώρα το όνομά σου δεν ξεχνώ
ούτε τον Άι Νικόλα άγιος μα φτωχός


Το όνομά σου δεν ξεχνώ τα γαλανά σου μάτια
και το μαλλί σου το ξανθό να διαγράψω δεν μπορώ
θα είναι η καρδιά μου άδεια το όνομα σου δεν ξεχνώ
κι ας μου' βαλες σκοτάδια με ένα γεια ψυχρό

Το όνομα σου λαχταρώ πάλι να το φωνάξω
όπως εκείνο το καιρό που λαχταρούσα να σε δω
σφιχτά να σ' αγκαλιάσω το όνομά σου λαχταρώ
στα χείλη μου να πιάσω και όλα ας τα χάσω

Το όνομά σου δεν ξεχνώ είναι σαν το μαγνήτη
μου' χει κολλήσει στο μυαλό μου διώχνει κάθε καημό
κι ας ζεις σε άλλο σπίτι το όνομά σου δεν ξεχνώ
κι ας μου' βαλες το σύρτη πάντα θα σ' αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου