Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

άρωμα ευχαρίστησης

άρωμα ευχαρίστησης

Άργησα να το κάνω
ίσως γιατί ήθελα να το κάνω σωστά
και γιατί έψαχνα να βρω πως να πω ευχαριστώ
στην ευχαρίστηση που με άγγιξε ?

άρωμα γιασεμιού έχει η ευχαρίστηση
όταν έρχεται να σε βρει σαν απαλό αεράκι

το έχετε γνωρίσει το άρωμα του γιασεμιού?
ανάλαφρο
ανεπαίσθητο
σε αγγίζει και όχι
αναρωτιέσαι αν υπάρχει
αν αυτό που σε τυλίγει
είναι απλά ένα αεράκι μοσχοβολιστό
κι αν υπάρχει στην μνήμη σου τότε
το αναγνωρίζεις ... πως  είναι  αυτό
το λευκό γιασεμί που σου χαρίζεται
χωρίς να σου ζητά κάτι  για την ευχαρίστηση
που σου έδωσε ... απλά σου δόθηκε
γιατί έτσι
γιατί είσαι εσύ !

Ευχαρίστηση ήταν τα λόγια της Melissalli
και το βραβείο της που το δημιούργησε ο καλός της  issallos


Ευχαρίστηση ήταν και  το  βραβείο που ήρθε από την γλυκιά  @iris
για  εμένα έχουν σημασία για έναν και μόνο λόγο
γιατί δόθηκαν χωρίς να μου ζητηθεί να τα κερδίσω
παίζοντας σε κάποιο παιχνίδι
αλλά γιατί οι φίλες μου θεώρησαν πως
τα έχω ήδη κερδίσει με όσα έχω καταθέσει
στα δυο blog μου
δεν χρειαζόταν λοιπόν να αποδείξω τίποτα περισσότερο
και γι αυτό σας ευχαριστώ πολύ
γι αυτή την τρυφερή σας κίνηση.
Levina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου