Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Σ' αγγίζω.

Σ' αγγίζω.

Σ' αγγίζω..
***

Λευκό χαρτί καθρέφτης
Ματιά  χαμένη στον ορίζοντα
τής αναπνοής σου
Στην αίσθηση της ύπαρξης σου
Στην θύμηση του πάθους σου
Βάπτισα  τον έρωτα μου
Με των χειλιών σου την πορφύρα
Έγραψα  τον ύμνο στη χαρά μου

Μην πεις ποτέ όταν μιλάς
στην καρδιά σου
Λέξη πικρή
Μην την τρομάξεις άλλο πια
Δεν ζει η καρδιά μου μακριά
Δεν έχει άλλο δρόμο
Μες τη δικιά σου αγκαλιά
Κατήργησε το νόμο

Σ αγγίζω
Στην άκρη των δακτύλων μου
Εγείρεις τις αισθήσεις
Στων χειλιών μου την ξηρασία
Καις την προσμονή μου
Περνάς απ' την σκέψη μου
Φαντάζομαι  αναμένοντας
Το κρασί σου στα χείλη μου
να στάξει 
Της ψυχής μου
τον έρωτα να ξεδιψάσει

Αφή μετάξι Στα χέρια μου σκιρτά
Χάνεται  στων χειλιών το άγγιγμα
Μεθά
Κομμάτι φωτιά  ζεστή αγκαλιά
Στα χείλη φιλιά ευωδία του έρωτα
Με γεύση συνουσίας
Καμιά αίσθηση απουσίας

Γέμισε ο κόσμος αισθήσεις
Να αφήσω  εκεί στο στήθος σου
το ποιο γλυκό μου χάδι
στον έρωτα ν ανθίσεις
Να 'χω στα χέρια μου
ζωή μου την καρδιά σου
Και στο κορμί μου
σκέπασμα μου τα φιλιά σου

Να βλέπω  εκεί μπροστά
στα μάτια μου ψυχή μου 
Γυμνό σου σώμα να μιλά
να χάνω την πνοή μου

Έσκυψα και σε σήκωσα
γυμνή στην αγκαλιά μου
Στα χείλη σου ξεψύχησα
τους πόνους της καρδιάς μου
Στα χάδια σου υπέγραψα
στου έρωτα τα χείλη
Σε διάλεξα για δρόμο μου
στου έρωτα ταξίδι

***
28 Ιαν 2012
***
Ποίηση;Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου