Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Μεγάλος πόθος!

Μεγάλος πόθος!

Σε παρακαλώ μην βιαστείς...θέλω να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται...για αυτή μόνο τη στιγμή ο χρόνος να πάψει να κυλά με τον κανονικό του ρυθμό!
Θέλω να νιώσω κάθε άγγιγμα σου...κάθε φιλί σου πάνω στο κορμί μου που καίγεται...τα χέρια σου χαιδεύουν τα μαλλιά μου σε όλο το μήκος τους...σε φιλάω τόσο αχόρταγα,τόσο απελισμένα...θέλω να κλέψω όσα περισσότερα φιλιά σου γίνεται...Αγγίζεις την μέση μου,παίζεις με τις αντοχές μου ενώ τα χείλη σου κατακλείζουν με φιλιά το λαιμό μου...
Ακούς την ανάσα μου;Μπορεί να σου προδώσει αμέσως την κατάσταση μου!
Όλο μου το κορμί ανατριχιάζει...σε θέλω...σε θέλω τόσο πολύ!
Όλη αυτή η ένταση ξυπνάει το θηρίο που κρύβω μέσα μου και τα νύχια μου γδέρνουν το δέρμα σου!
Δεν το αντέχεις...μου αρπάζεις τα χέρια και τα κρατάς σφιχτά...το ξέρεις ότι με πονάς αλλά το βλέμμα σου είναι σαν να μου λέει: "Όχι σε εμένα αυτά μικρή!".
Προσπαθώ να σε φιλήσω...μα δεν με αφήνεις και επιμένεις να με πονάς...
Με τρελαίνεις και την βρίσκεις!
Μου χαμογελάς πονηρά και τότε με σπρώχνεις πίσω κι ανεβαίνεις από πάνω μου...τα μάτια σου μπροστά στα μάτια μου...τα χείλη σου κοντά στα δικά μου...το σώμα σου πάνω στο σώμα μου...μου χαρίζεις τα φιλιά που τόσο λαχταράω χωρίς να περιορίζεσαι μόνο στα χείλη μου μα κατεβαίνοντας κάθε τόσο και λίγο πιο κάτω...τα χέρια μου εξερευνούν το κορμί σου..λιώνω από καύλα κι ακόμα δεν έχουμε αρχίσει...σε θέλω...σε θέλω μέσα μου...σε θέλω για αυτό το βράδυ...και για το επόμενο...και για όσα βράδια θα έρθουν ακόμα...να με γαμάς και να χάνομαι!
No comments:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου