Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Κοντά σου χαμογελάει η καρδιά μου . . .


Ματάκια μου όμορφα , κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι την αγκαλιά σου , τα χάδια σου και τα
τρυφερά φιλιά σου , η αγάπη σου μου δίνει δύναμη κορίτσι μου , θέλω να σε αγκαλιάζω και να σου μιλάω ατελείωτες ώρες , οι στιγμές δίπλα σου είναι μαγευτικά όμορφες . Καρδούλα μου τα όνειρα μου είναι γεμάτα ΕΣΥ , κλείνω τα μάτια και γεμίζει ο κόσμος μου με το χαμόγελο και την ομορφιά σου . Ονειράκι μου κράτα μου το χέρι να περπατήσουμε αγκαλιασμένοι , κοντά σου ζω και αναπνέω , νιώθω ευτυχισμένος . Μην ξεχνάς αγάπη μου , είμαι εδώ κοντά σου , είμαι δίπλα σου , είσαι η νεράιδα μου που με ταξιδεύει σε μαγευτικά μέρη .

Αγάπη μου , δίπλα σου ζω ένα αληθινό όνειρο γεμάτο χαρά και χαμόγελο , στα μάτια σου βλέπω την το μεγαλείο της ψυχής σου , κοντά σου ελευθερώνομαι και νιώθω την καρδιά μου έτοιμη να σαλπάρει.

Κλείσε τα μάτια κοριτσάκι μου και η καρδιά μου θα είναι εκεί δίπλα σου να σε κρατάει συντροφιά γεμάτη αγάπη και στοργή , κλείσε τα μάτια σου ονειρέψου μαζί μου , φίλισε με και αγκάλιασε με πολύ σφιχτά , αγάπα με να μην νιώθω μοναξιά τις νύχτες και να έχει νόημα η καθημερινότητα μου .

Σ' αγαπώ πολύ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου