Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Θέλω απόψε πάλι να σε δώ

Στα δακρυσμένα μάτια σου χαμένους κόσμους είδα
Σ' έρημες πόλεις, σαν σκιά, απ' την πνοή σου πήρα
Θα σε θυμάμαι να πεθαίνεις, κάθε φορά που εγώ σ' αγγίζω
Θα σε γεμίζω μ' αναμνήσεις
Θα σου εξηγώ

Θέλω απόψε πάλι να σε δώ,
δε μου φτάνει να σε νοσταλγώ
Θέλω απόψε πάλι να σε δώ,
δε μου φτάνει να σε νοσταλγώ

Στα φλογισμένα μάτια σου τις σκέψεις μου θα καίω
Και σαν αλήτης θα γυρνώ, με ξέχασες θα λέω
Θα σε θυμάμαι να πεθαίνεις, κάθε φορά που εγώ σ' αγγίζω
Θα σε γεμίζω μ' αναμνήσεις
Θα σου εξηγώ

Θέλω απόψε πάλι να σε δώ,
δε μου φτάνει να σε νοσταλγώ
Θέλω απόψε πάλι να σε δώ,
δε μου φτάνει να σε νοσταλγώ
Θέλω απόψε πάλι να σε δώ,
δε μου φτάνει να σε νοσταλγώ
Θέλω απόψε πάλι να σε δώ,
δε μου φτάνει να σε νοσταλγώ



Ναι...
Γιατί και απόψε είναι μία από αυτές τις γαμημένες βραδιές...
Που δε μου φτάνει να σε νοσταλγώ...
Που θέλω τόσο πολύ απόψε να σε δω...
Που δεν αντέχω άλλο...
Που σκέφτομαι ότι σύντομα θα κάνω τη μεγαλύτερη μαλακία της ζωής μου, αλλά θα την κάνω...
Καλύτερα να είμαι μακριά...
Γιατί δεν μπορώ να ζω εδώ και εσύ να είσαι "αλλού"...
Κι εγώ απλά και πάντα να σκάω και να πονάω...
Και με πιάνουν τα κλάματα γαμώτο...

Γιατί...
Γιατί...
Γιατί...

Γιατί να είμαι πάντα εγώ ο βλάκας...
Δε μου αξίζει...

Γιατί...
Γιατί...

"Στα φλογισμένα μάτια σου τις σκέψεις μου θα καίω
Και σαν αλήτης θα γυρνώ, με ξέχασες θα λέω..."

alt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου