Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Στιχάκια με νόημα

Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

Στιχάκια με νόημα (part 2)

Ζήσε τη ζωή σου όπως θέλεις,
χωρίς να υπολογίζεις τη γνώμη του κόσμου.
Ο κόσμος είναι πολύς
η ζωή σου όμως λίγη!!!


Με γέμιζες ελπίδα...
...μου ζητούσες να τολμήσω,
να δώσω μια ευκαιρία στο όνειρο...
να είμαστε μαζί....
Τόλμησα!
Είμαι εδώ...περιμένω!!!!
...μα εσύ φεύγεις...
....χάνεσαι..
Το σύννεφο των ονείρων έφερε καταιγίδα....


Ποτέ δεν μετάνιωσα για τα λάθη μου,
μετάνιωσα για τις αναμνήσεις που έχω από αυτά...


Αν δε φτάσεις στην άκρη του γκρεμού,
δεν φυτρώνουν στις πλάτες σου φτερούγες.


Ελευθερία είναι να είσαι αέρας..και να μην σε αναπνέει κάνεις!!!


Βαρετός είναι αυτός που σου στερεί τη μοναξιά..χωρίς να σου προσφέρει συντροφιά....


Η ωραιότερη ανάμνηση: 
-η γνωριμία μας
η μεγαλύτερη λύπη μου:
-η απόσταση
η μεγαλύτερη ελπίδα μου:
-ένα μήνυμα σου
το πιο τρελό μου όνειρο:
-να ήσουν εδώ κοντά μου..


Είναι στιγμές που στη ζωή αισθάνομαι πως σβήνω...
Όταν σκεφτώ πως δε μπορώ πλάι σου να μείνω...


Μην κάθεσαι ποτέ σε πλούσιο τραπέζι...
κάτσε σε φτωχό τραπέζι γιατί αυτό έχει πλούσια καρδιά...


Για ένα λόγο...αγαπώ
μόνο τον εαυτό μου
πού'χω φωνή για να μπορείς 
να ακούσεις το Σ'αγαπώ μου!!!


Στα όνειρα σου μην χτίζεις ποτέ παλάτια...
χτίσε μικρές καλύβες για να κάνουν λιγότερο θόρυβο όταν γκρεμιστούν....


Κάθε φόρα που πέφτει η βροχή πάνω στο τριαντάφυλλο
θα σου στέλνω ένα φιλί να κρύβεις τ'όνειρο σου...


Η φωτιά αφήνει στάχτες,η θάλασσα ναυάγια και η αγάπη αναμνήσεις...
δεν έχει σημασία ποιος θα σε αγαπήσει πρώτος άλλα ποιος θα σε ξεχάσει τελευταίος...


Αν σου προκαλώ ενοχές
καθώς σε φιλώ,
αν σκέφτεσαι πως αυτό είναι βία...τιμώρησε με με την ίδια βία...
...δώσε μου και εσύ ένα φιλί!!!


Πριν κάνεις τις σκέψεις σου πράξεις,
βύθισε τες στην καρδιά σου για να είσαι σίγουρος ότι δε θα βλάψεις κανέναν ούτε τον εαυτό σου...


Άλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται...
εγώ κοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω...


Άγγιξε τα όνειρα σου ....και εκείνα θα αγγίξουν εσένα ....


Ο χειρότερος  τρόπος να σου λείπει κάποιος είναι να είσαι δίπλα του και να ξέρεις ότι δε σου ανήκει....


Ποτέ μην ανέχεσαι να ζητιανεύεις γι'αυτό που έχεις τη δύναμη να κερδίσεις!!!

13 σχόλια:

  1. πολύ ωραία, ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχα στοιχακια και επισης υπεροχα σχολεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν συγκινουμε ευκολα αλλα αυτα τα στοιχακια με συγκινησαν στα αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα που σε σιγκυνησαν κιολας τελος παντων ειναι ωραία στοιχακια μπράβο παιδια!

      Διαγραφή
  4. σαγαπισα πολύ άλλα εσύ με προδοσες

    τι σου ζητώ ένα φιλί σου μόνο λαχταρώ


    πολοι ωρεα στιχακια αυτα που ανεβασατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα στιχάκια! έψαχνα αντίστοιχα για το σχετικό blog μου! Πολύ καλό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για ένα λόγο...αγαπώ
    μόνο τον εαυτό μου
    πού'χω φωνή για να μπορείς
    να ακούσεις το Σ'αγαπώ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ένα λόγο αγαπώ
      μόνο τον εαυτό μου
      πού'χω φωνή για να μπορείς
      να' κους το Σ'αγαπώ μου!

      Διαγραφή
  8. Η μέρα μπορεί να είναι Καλή, μόνο επειδή υπάρχεις εσύ στην ζωή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή