Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ


ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΛΑΙΣ!ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΧΘΕΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΤΕΒΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΕΖΟΙ.

ΠΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΩ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ M'OΤΙ ΑΓΑΠΩ (ασιμος)

Η καρδιά και τα μάτια ξεχειλίζουν από χαρά . . .



Ματάκια μου, ήρθες φώλιασες στην ψυχή μου και έκανες την καρδιά μου να είναι ευτυχισμένη αντικρίζοντας το υπέροχο χαμόγελο σου και την γεμάτη καλοσύνη καρδιά σου. Μπορεί να είσαι μακριά μου σε νιώθω όμως τόσο κοντά μου, είσαι δίπλα μου και κλείνοντας τα μάτια μου αισθάνομαι ότι η μορφή σου έρχεται και μου ψιθυρίζει με τρυφερότητα και αγάπη όμορφα λόγια και νιώθω ότι κουρνιάζω στην τρυφερή αγκαλιά σου χαμένος στα χάδια σου και στα ζεστά φιλιά σου.

Βασανάκι μου, το είχα ξεχάσει μα ήρθες εσύ και μου το θύμισες το πιο όμορφο συναίσθημα, μου κράτησες το χέρι και με το αγκάλιασμα σου μου έδωσες το πιο όμορφο ξύπνημα, μ'έβγαλες από έναν λήθαργο που δεν είχα καταλάβει πόσο βασανιστικός ήταν. Η ψυχή μου ταξιδεύει γυρεύοντας να χορτάσει από την παρουσία σου, να σε κλείσει στην αγκαλιά της να σε γεμίσει με ατελείωτα φιλιά, τι ωραίο συναίσθημα, ψάχνει να βρει τον άνθρωπο της, ψάχνει το άλλο της μισό.

Τα μάτια μου άρχισαν να βουρκώνουν αλλά μην στεναχωριέσαι καρδούλα μου αυτά είναι δάκρυα χαράς.

Σ'ευχαριστώ που είσαι κοντά μου . . .






Παραδομένος στην ζεστασιά σου . . .


Τις στιγμές που είσαι μακριά μου προσπαθώ να κρατήσω τα μάτια μου κλειστά και αφήνω την ψυχή μου να χαθεί στην αγκαλιά σου η καρδιά μου να χορτάσει από τα ζεστά φιλιά σου και να νιώσω το ρίγος στο κορμί μου από τα τρυφερά χάδια σου. Ταξιδεύοντας στον υπέροχο δικό μου κόσμο οι ώρες μου φαίνονται τόσο λίγες, βρίσκομαι τυλιγμένος στην αγκαλιά της μοναξιά μου και σε φέρνω συνεχώς στο μυαλό μου ,το χαμόγελο σου επουλώνει κάθε πληγή ,η ομορφιά των ματιών σου διώχνει τον πόνο από την απουσία σου και η σκέψη στην μορφή σου μου φτιάχνει τη διάθεση . . .








Κοίτα με βαθιά στα μάτια . . .



Ματάκια μου κάθε φορά που χάνομαι στις σκέψεις βλέπω μπροστά μου ν'ανοίγει η πόρτα και να ξεπροβάλει η μορφή σου, με κοιτάς και το ήρεμο βλέμμα σου γαληνεύει την ψυχή μου. Βασανάκι μου κοίτα με στα μάτια και αγκάλιασε με, έχω ανάγκη την αγκαλιά σου, είσαι η ψυχή, η καρδιά και το μυαλό μου. Θέλω να χωθώ στην ζεστή αγκαλιά σου και να χαθεί το βάρος που νιώθω αυτές τις μέρες, θέλω να αφεθώ στα χέρια σου . . .






Πονάει και η ψυχή . . .


Εδώ και αρκετές ώρες παλεύω με το μέσα μου και τις ενοχές που νιώθω, ο αυθορμητισμός μου πλήγωσε και από τις ενοχές μου θέλω να εξαφανιστώ. Πονάει και δεν υπάρχουν λόγια, οι λέξεις σιωπούν . . .








Είναι δικό μου το όνειρο . . .


Βασανάκι μου, το πρωί μόλις ανοίξω τα μάτια και το βράδυ πριν τα κλείσω η σκέψη βρίσκεται διαρκώς στα υπέροχα μάτια και το γλυκό χαμόγελο σου, θέλω να νιώσω την ζεστή αγκαλιά σου και να γευτώ τα γλυκά φιλιά σου.
Ματάκια μου είσαι ο μόνιμος και ο πιο πιστός επισκέπτης στα γλυκά όνειρα μου, σε νιώθω τόσο κοντά μου που νιώθω την καυτή ανάσα σου, εκεί ταξιδεύω στις αναμνήσεις σου παρέα με το χαμόγελο σου, περπατώ στο σκοτάδι αγκαλιά με το φως της καρδιά σου, νιώθω τόσο περίεργα, τόσο υπέροχα που παρακαλάω να μην ξυπνήσω και χάσω αυτές τις μαγευτικές στιγμές.

Οι χτύποι της καρδιάς σου με ξύπνησαν από τον λήθαργο, η ομορφιά της ψυχής σου έδωσε χρώμα στην σκληρή καθημερινότητα.
Κάθομαι απέναντι σου και χαζεύω κάθε σου κίνηση και κάθε μορφασμό, το χαμόγελο σου φτιάχνει την διάθεση μου αυτές της κρύες μέρες του χειμώνα.
Μωρό μου η σκέψη μου είναι γεμάτη από εσένα, μάλλον είσαι η μόνη μου σκέψη, θέλω να είμαι κοντά σου να συζητάμε για τα πάντα, η αγκαλιά σου είναι ο προορισμός μου.

Είμαι εδώ για σένα.





1 σχόλιο:

  1. Γεια σου, Είχα πληκτρολογήσει στο Google "τρυφερή γλυκιά αγάπη" και, μέσα στα πολλά που έδειξε, είδα το όνομά σου : Αρετή Μαυρογιάννη. Επειδή μου αρέσει το μικρό σου όνομα και είμαστε και συνονόματοι στο επίθετό μας, διάλεξα εσένα. Διάβασα αρκετά από τα ποιήματα-γράμματα που έχεις γράψει εκεί και μου άρεσαν πολύ. Ειναι πολυ όμορφα και συγκινητικά και αληθινά. Έτσι, σου γράφω για να σου το πω και να σε ευχαριστήσω. Σου εύχομαι αγάπη και κάθε όμορφιά και χαρά στη ζωή σου με τον αγαπημένο σου. Σε φιλώ, ο φίlος σου Γιώργος Μαυρογιάννης από τη Χίο. (agriolouloudo_gm@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή