Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Λογια καρδιας........Λογια αγαπης.......Λογια ερωτα.....

Λογια καρδιας........Λογια αγαπης.......Λογια ερωτα.....

Λογια χιλιοδιαβασμενα και φυλαγμενα σταν ιερα κειμηλια....στην βιβλιοθηκη της καρδιας......

Καθε λεξη σου ειναι μελι στην καρδια μου
κι εγω ρουφω το νεκταρ απ το λουλουδι σου
σαν τον διψασμενο στην ερημο
Σ αγαπω γλυκια μου
Σε ευχαριστω για την ζωη που μου χαραζουν
τα ματια σου, η καρδια σου κι ο ερωτας σου.......
Χαρα μου σε ψαχνω παντου
σαν κοχυλι στην θαλασσα
σαν αστερι στον ουρανο
σαν λουλουδι στην ερημο
μα δεν σε βρισκω.....
Το αρωμα σου ειναι παντου
και η εικονα σου φωτεινη μεσα μου.
Φιλια στα χειλη σου τα βελουδινα αγαπη
Καλη σου μερα νεραιδα
Καλη εβδομαδα ερωτα

Καλημερες γεματες φως για το ξεκινημα της μερας.....

Καλημερα.....καλημερα γλυκια μου
πιασε το χερι μου
δωσε μου ενα φιλι και ακου την καρδια μου
πως τραγουδα για σενα.....
σαν πουλι που μολις ξυπνησε και θελει να τα ζησει ολα σημερα.
Φιλια στα βελουδινα χειλη σου
και χαδια στο κορμι σου
που συντροφευει τα ονειρα μου......
Και καληνυχτες με ευχες για ονειρα γλυκα, ονειρα μοναδικα......

Σου στρωσα κι αποψε να πλαγιασεις
στρωμα αφρατο, απαλο και το βαλα πανω στο χλωμο φεγγαρι.....
Σου κεντησα σεντονι δροσερο με ολα του ουρανου τ αστερια.
Τα στηθη μου σου προσφερα για μαξιλαρι....
Για σενα μονακριβε μου....μονο για σενα.......
Ονειρα γλυκα και μυρωμενα.....
Για σενα πριγκιπα μου.....μονο για σενα.....

Με φιλια, χαδια, λουλουδια και πολυ αγαπη...
σου ευχομαι ολοψυχα ονειρα γλυκα...
Θα ειμαι το μαξιλαρι και το σεντονι σου
να σου χαιδευω το κορμι και να κλεβω την μυρωδια σου....
Καληνυχτα Χαρα μου

Ονειρα γλυκα στα μερη που βρισκομαστε......
Και με επαιρνες μαζι σου στα ταξιδια σου.....

Αγαπη μου, χαρα μου, ερωτα μου.....
με μαγευει η ερωτικη σου υποσταση στη ζωη μου.
Σε βλεπω παντου στα απεραντα μπασια των χαρεμιων....
Σε καθε γωνια της Πολης και της Πριγκιπου.........


Η αγαπημενη σου μορφη βρισκοταν παντου
στην θολη ατμοσφαιρα του χαμαμ......


Απο την καρδια μου στο δρομο της επιστροφης
και στο υψος της Κομοτηνης
με το βλεμμα και την ομορφια μικρου χελιδονιου
σου στελνω την αγαπη και τα χαιρετισματα μου
και χιλιαδες συναισθηματα...σε μια λεξη....


ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.....

1 σχόλιο:

  1. Απο την καρδια μου στο δρομο της επιστροφης
    και στο υψος της Κομοτηνης
    με το βλεμμα και την ομορφια μικρου χελιδονιου
    σου στελνω την αγαπη και τα χαιρετισματα μου
    και χιλιαδες συναισθηματα...σε μια λεξη....

    ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.....
    Τα λες όλα μεσα σε λίγες λέξεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή