Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Σε χρειάζομαι.....


Σε χρειάζομαι
Ένα λεπτό να με κρατήσεις αγκαλιά
Να μου πεις πως όλα θα πάνε καλά
Να μου χαμογελάσεις μια στιγμή
και να φωτίζεται ολόκληρη η γη...

Σε χρειάζομαι
Να με κρατήσεις σφιχτά απ το χέρι
Να μου πεις κοίτα ψηλά εν' αστέρι
Να σου χαρίσω τη μισή μου ψυχή
να την κρατήσεις, μισή μου 'ναι αρκετή…

Σε χρειάζομαι
Να με ελευθερώσεις απ' τα αιώνια δεσμά
Να με λυτρώσεις με μια σου ματιά
Να σβήσεις μ' ένα Χ το παρελθόν
και μ' ανεξίτηλο να γράψεις το δικό μας παρόν

Σε χρειάζομαι
Να σκουπίσεις τα δάκρια απ’ τα μάτια
Να ψιθυρίσεις «μη γίνεσαι κομμάτια»
Και να κόψεις για μένα ένα λουλούδι
Ή να γράψεις με πένα ένα τραγούδι…

Σε χρειάζομαι
Να σε κρατώ και να σε νοιάζομαι
Κι όταν φοβάσαι εγώ θα σκιάζομαι

Μα σε χρειάζομαι
Να σ' αγαπώ και να σε νοιάζομαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου