Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Εισαι συ ο ανθρωπος μου?????



Είσαι συ ο ανθρωπός μου
το μεράκι το κρυφό
αν σε χάσω θα πεθάνω
απ' τον κόσμο θα χαθώ

Εισαι συ ο ανθρωπός μου
της καρδιάς μου η χαρά
αν μ' αφησεις πιστεψε με
θα με πνιξει η συμφορά

Εισαι συ ο ανθρωπός μου
η καρδιά που αγαπώ
το καντήλι της ζωής μου
που αν σβήσει θα σβηστω

Μινως Ματσας

Είναι η αγάπη

Μια θάλασσα ακριβή
κι ενας φόβος που αρμενίζει
στεκει αμίλητος και οριζει
την ζωή μου τη μισή

στο βραχο περιμένει
μια βαλίτσα κι ενα βλέμμα
αχ να'ταν Θεέ μου ψέμα
να μην εφευγες ποτέ

Ειναι η αγαπη της αρρωστιας γιατρικο
να ξεφυγω απ' της ζωης μου το μαρτυριο
κρυβω μεσα στην καδιά μου μυστικο
προσευχή στο βραδινό σιωπητηριο

Θα ξανα'ρθω με δυο φτερά
και της λυρας το τραγουδι
να γινει ο έρωτας λουλούδι
κι ο χορός μου αστροφεγγιά

Victoria Hislop- Μινως Ματσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου