Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Όταν Ήρθες Στη Ζωή Μου


Μου χαρίζεις το χαμόγελό σου
 Ένα κομμάτι από την καρδιά σου
 Μου δίνεις το αίσθημα που αναζητούσα 
Μου δίνεις την ψυχή σου 
Την αθώα αγάπη σου
 Εσύ είσαι η μία που περίμενα
 Την οποία περίμενα
Χανόμαστε σε ένα φιλί
Μία στιγμή στο χρόνο
Πάντα νέοι
 Απλώς για πάντα
Mόνο για πάντα ερωτευμένοι


 Όταν ήρθες στη ζωή μου
 Μου κόπηκε η ανάσα 
Γιατί η αγάπη σου έχει βρεί το δρόμο της στην καρδιά μου
Με κάνεις να ονειρεύομαι με το βλέμμα των ματιών σου 
Μου δίνεις το αίσθημα που λαχταρούσα
 Θα ήθελα να σου δώσω τη ψυχή μου
 Όλη τη ζωή μου 
Γιατί είσαι η μία που περίμενα 
Την οποία περίμενα για τόσο πολύ καιρό
 Όταν ήρθες στη ζωή μου 
Μου κόπηκε η αναπνοή
 Και ο κόσμος σταμάτησε να γυρνάει
 Για την αγάπη σου
 Όταν ήρθες στη ζωή μου
 Μου κόπηκε η αναπνοή
 Γιατί η αγάπη σου έχει βρεί το δρόμο της
 Στην καρδιά μου 
Μέσα στην καρδιά μου
~ Απλά για πάντα ερωτευμένοι ~



 When you came into my life
 - By Scorpions

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου