Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Δεν είμαι εγώ που θα σε δικάσω....


Aν υπάρχει κάτι που σιχαίνομαι
είναι οι επικριτικοί άνθρωποι
Θέλω να είμαι ...Εσύ καπνίζεις; καλά κάνεις
Εσύ πίνεις; πάλι καλά κάνεις
Κάνεις σεξ; καλώς
Δεν κάνεις σεξ; πάλι καλώς
Φοράς ακριβά ρούχα; δικαίωμά σου
Δεν φοράς; πρόβλημά σου
Δεν με νοιάζει αν έχεις τατουάζ ή τρύπες
παντού στο δέρμα σου...
Δεν με νοιάζει αν έχεις χρήματα ή όχι,
δεν με νοιάζει αν έχεις παρελθόν και
τι είναι αυτό !
Δεν είμαι εγώ που θα σε δικάσω
για τίποτα από όσα κάνεις...

πηγή:  tumblr.com


Το έχω λατρέψει αυτό το ποίημα!  Έχω κουραστεί λιγάκι βλέπετε από τις επικρίσεις...Ας κοιτάζουμε τον εαυτό μας πρώτα ρε γαμώτο..... Μάθαμε να είμαστε όλοι σε ένα πάνελ και να λέμε την άποψη μας για όλα και όλους!
Αλλά τελικά ασχολείσαι με τους άλλους όταν δεν έχεις ζωή να ασχοληθείς!
Καλημέρα  σας!
@iris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου