Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Ικεσία..

Kormia_3.jpgΩ ! Θεέ του
Έρωτα.
Ικεσία σου κάνω.
Τον φτερωτό σου Άγγελο
να στείλεις,
σημάδι την καρδιά του να βάλει.

Ω! Θεέ του Έρωτα.
Προσευχή σου στέλνω.


Να προστατεύεις το χαμόγελο
στα χείλη του,
τη λάμψη των ματιών του.
Να παραφυλάς τις νύχτες
τα όνειρά του.
Μη τύχει και εισβάλει η πεντάμορφη Νεράιδα,
που Λησμονιά τη λένε.

Ω! Θεέ του Έρωτα.
Τον έρωτά μου πρόσεχε
μη  και με αφήσει μοναχή.
Και πενθώ τις νύχτες
δίχως τη μορφή του στα όνειρά μου.
Και πενθώ τις μέρες
 χωρίς το άκουσμά του.
Αυτό, το  δίχως νότες τραγούδι του.
Το γέλιο του!

Ω! Νεράιδα της Λησμονιάς,
Απομακρύνσου βιαστικά από το πλάι του.
Άσε με εμένα να τον συντροφεύω.
Να προσδοκώ τον ερχομό του.
Να γεύομαι την  παρουσία του.
Να γεμίζω τις ώρες μου
με το άρωμά του.

Ω! Φτερωτέ μου Άγγελε.
Σημάδι σαν βάλεις την καρδιά του,
πρόσεξε..
Πρόσεξε μη τον λαβώσεις
και χαθεί η ζωή του.
Μη τον ζηλέψεις και τον πάρεις
ταίρι σου να γίνει.

Ω ! Θεέ του Έρωτα.
Όρκο σου κάνω.
Το τάμα που του υποσχέθηκα
να πραγματοποιήσω.

Κι ας χαθώ μετά
Μαζί Σου..



L.N.E





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου