Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Τίποτ' άλλο αγάπη μου τώρα δε ζητώ...

Τίποτ' άλλο αγάπη μου τώρα δε ζητώ...




Άσ' το το χεράκι σου
Ξεκινήσαμε πρωί
κι είναι μεσημέρι
άσ' το το χεράκι σου
να σου το κρατώ

Θά 'ρθει και το δειλινό
με το πρώτο αστέρι
ξεκινήσαμε πρωί
κι είναι μεσημέρι

Έχουμ' ως τ' απόγευμα
δρόμο αρκετό
τίποτ' άλλο αγάπη μου
τώρα δε ζητώ

Ας το το χεράκι σου
το μικρό σου χέρι
άσ' το το χεράκι σου
να σου το κρατώ

Τώρα που νυχτώσαμε
σφίξε μου το χέρι
τώρα ακόμα πιο πολύ
το αναζητώ

Χάθηκε στα σύννεφα
το μικρό τ' αστέρι
τώρα που νυχτώσαμε
σφίξε μου το χέρι

Μη σε νοιάζει που το φως
είναι λιγοστό
και περπάτα δίπλα μου
όπως περπατώ



Δύσκολη μέρα και πάλι...
Όπως και όλες οι προηγούμενες...

Νιώθω ένα συνεχές μούδιασμα...
Νιώθω ένα πόνο στο στομάχι...
Νιώθω θλίψη...
Νιώθω ότι θέλω να βάλω τις φωνές...

Θέλω να σου φωνάξω...
Να θυμώσω...
Μήπως με ακούσεις...

Άκουσα αυτό το τραγούδι...
Έκλαψα πολύ...

Σε σκέφτομαι συνέχεια...
Δεν μπορώ άλλο...
Δεν αντέχω άλλο...

Πες μου μια κουβέντα...
Μη μ'αφήνεις να πονάω...
Μη το κάνεις αυτό...

Αφού ξέρω ότι δε θέλεις να πονάω...

Αν ένιωσες κάτι για μένα...
Αν νιώθεις κάτι για μένα...
Πες μου κάτι...γράψε μου κάτι...

Νιώσε με λίγο...

Δεν έχω κάτι άλλο να σου πω...
Δεν έχω κουράγιο για τίποτα...

Μόνο ότι σ'αγαπάω...και θα σ'αγαπάω...

Τίποτ' άλλο αγάπη μου τώρα δε ζητώ...

Σε φιλώ...

"...τώρα ακόμα πιο πολύ το αναζητώ..."

"...Χάθηκε στα σύννεφα το μικρό τ' αστέρι..."

"...και περπάτα δίπλα μου όπως περπατώ..."

Υ.Γ. Ελπίζω να βλέπεις την πανσέληνο...με όποιον αγαπάς...
Και να είσαι ευτυχισμένος...
Και να χαμογελάς...

Εγώ μόνη μου είμαι και την κοιτώ...
Δε θέλω κανέναν άλλο δίπλα μου...κανέναν...
Και σε έχω στο μυαλό μου...
Σκέφτομαι αυτά που μοιράστηκα μαζί σου...
Σκέφτομαι ότι έστω μία πανσέληνο...
Την ομορφότερη...την είδα στην αγκαλιά σου...

1_17_1walking_hand_in_hand300.jpg



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου