Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Χρειάζομαι την αγάπη..

Χρειάζομαι την αγάπη..


Ή καταιγίδα ήρθε με ορμή καί έπεσε πάνω μου
κι ένιωσα το πνεύμα μου να διαλύεται
τα είχα χάσει όλα.. η πίστη μου βλέπετε, και συνειδητοποίησα το λάθος μου..
Αλλά ο χρόνος μέσα από μιά προσευχή για μένα
για το ονομά μου.
Χρειάζομαι την αγάπη, την θεία αγάπη του
συνχώρεσε με, τώρα βλέπω ότι ήμουν τυφλός
δώσε μου την αγάπη, η αγάπη είναι ότι χρειάζομαι για να με βοηθήσει να αναγνοριστεί το όνομα μου..
Μέσα απο την καταιγίδα ήρθε κατι ιερό
και ένιωσα το πνεύμα μου να μ'αφηνει, να αποχωρίζεται το σώμα μου,
είχα βρεί το σύνολο της πραγματικότητας μου
αντιλαμβάνομαι τι μου χρειάζεται..
Για'υτό χρειάζομαι την αγάπη, την θεία του αγάπη
συνχώρεσαι με, τώρα βλέπω ότι ήμουν τυφλός
Δώσε μου αγάπη, η αγάπη είναι ό,τι χρειάζομαι για να με βοηθήσει να αναγνοριστεί το όνομα μου..
Δείξε μου πως να ζούμε, και να μου υποσχεθείς ότι δεν θα εγκαταλείψουμε για καμιά αιτία την αγάπη.


Ακούς;

1 σχόλιο:

  1. Η ζωή δεν ήταν εύκολη μαζί μου μετά τη διακοπή του γάμου μου όταν ο σύζυγός μου συμπλήρωσε ένα διαζύγιο, αλλά ευχαριστώ τον Θεό που χρησιμοποίησε τον DR WALE που είναι σαν Θεός στη Γη για να αποκαταστήσει τον διαλυμένο γάμο μου με το δυνατό του ξόρκι. Υπέφερα από κατάθλιψη για 6 μήνες, αλλά σήμερα, είμαι τόσο χαρούμενη που γνώρισα τον DR WALE γιατί το ξόρκι του με έκανε πραγματικά να πιστεύω ότι τα ξόρκια είναι αληθινά και λειτουργούν. Δέχτηκα όλες τις οδηγίες που μου έδωσε ο DR WALE γιατί μου υποσχέθηκε ότι θα με κάνει χαρούμενη και περήφανη και πραγματικά, όλα αυτά συνέβησαν και ο σύζυγός μου επέστρεψε κοντά μου με τα γόνατά του στο έδαφος και με παρακαλούσε για συγχώρεση μέσα σε λίγες μέρες αφού ήρθα σε επαφή μαζί του και τώρα έχουμε δεθεί τέλεια για μια ζωή. Μπορώ ευθαρσώς να πω σε όλους εκεί έξω ότι τα ξόρκια DR WALE είναι πραγματικά τα καλύτερα και πιο δυνατά. Του είμαι για πάντα ευγνώμων μέχρι το τέλος του χρόνου. Έτσι, μπορείτε να συνδεθείτε μαζί του μέσω email μέσω: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή