Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Κάνω τη φωτιά μου.. Λευκό μου..Κι απόψε.. Σου φυλάω .."Δεν μπορώ..Στην τελική...

Κάνω τη φωτιά μου..


.. χάδι 



και σου κρύβω την πληγή
που από τότε που θυμάμαι 




μου κλειδώνει το κορμί



Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

Λευκό μου..


..τριαντάφυλλο
η αγάπη έτσι

το νήμα της ζωής μικρό 
ουδείς το καθορίζει



Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

Κι απόψε..


..το τραγούδι 
θα γίνει αγκαλιά













που θα χωράει  εσένα 
κι ας είσαι μακριά


Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Σου φυλάω ..


 ..μουσικές
στο ταξίδι 
  να καις


Ακριβό φυλαχτό 



 που δεν είπαμε


Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

"Δεν μπορώ..

..να σε κοιτάζω
και στα λόγια 
να μη βάζω


σ' αγαπώ"
PS:
η σιωπή της Καρδιάς
σταθερά στο προσκέφαλο
της αγάπης


Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Στην τελική...

..αυτή είναι 
η αληθινή της ψυχής
αγάπη
αυτή που μας κάνει 
να βαδίζουμε ναι μεν
στο μονοπάτι του
πιο όμορφου πόνου
μοναχικά
συνειδητοποιώντας
 απλά





ξαφνικά πως δενόμαστε
άρρηκτα

της καρδιάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου