Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Χαράζω στίχους ...

 

 

 

Χαράζω στίχους ...

Θα γράψω κάποτε για σένα μες τα αστέρια
μες τους καπνούς και την σκουριά
αυτού του κόσμου κι ύστερα πάλι θα χαθώ
μες την σιωπή μου.
Θα ανοίξω πάλι το συρτάρι της ζωής μου
και τα ονειρά μου δυό πουλιά λόγια κομμάτια
κι εγώ ενα κύμα τον γυαλό σου που ζητώ.

Περνά ο χρόνος χαρακιά μες το μυαλό μου
σε περιγράφω μες το γκρί τετράδιο μου
φύλλα και θύμησες κι ΕΓΩ ακροβατώ.
Χαράζω στίχους της σιωπής να τους διαβάσεις
μέσα σε δρόμους σκοτεινούς μην με ξεχάσεις
πικρό κονδύλι μες τα χέρια μου κρατώ.

Η θλίψη μια πινελιά μες την ματιά μου
χιονίζει πάνω στα κατάμαυρα μαλλιά μου
περνάει ο χρόνος πια για μένα σκοτεινός
πάνω σε βράχους θα χαράξω την μορφή σου
θα αργοσβήνω μες την γκρίζα αναμνησή σου
κι όλο θα ψάχνω μες την σκόνη να σε βρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου