Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Maria Ioanna Mips ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

 
 
 
 
Maria Ioanna Mips

  • ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

    Λυγισαν οι ωμοι ..Επωδυνο το φορτιο
    των υποθηκευμένων μου ευχων..
    Λειψανα και τα απομειναρια των ονειρων μου
    αλυτρωτα απο εκπληρωση,
    σα λαθραιοι μεταναστες διεκδικουν
    εισητηριο επιστροφης στη ζωη μου
    Ανοργασμικα τα ερωτηματα
    διχως την ηδονη μιας απαντησης,
    στoys δρομους του μυαλου βαδιζουν αργα,
    βημα το βημα μετρουν,
    πριν καταπιουν το οποιο φως
    τολμησει να τρυπωσει στα λαγουμια τους
    Ραθυμα τα ... ‘γιατι’
    αιωρουνται πανω απο χναρια ευτυχιας
    αινιγματικα χαμογελουν σε λιποσαρκες αναμνησεις
    ανασαινοντας απογνωση
    Σκια ρακενδυτη και εγω, αιωρουμαι,
    συμβιωνοντας πλασματικα με τη ζωη.

    Φθαρμενο κουρελι η νυχτα..
    σκεπασε τη γυμνια μου..
    μη δακρυσει η ανατολη θωρωντας με
    να ερωτοτροπω ξανα με ενα ρεκβιεμ..

    Vasia
    ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Λυγισαν οι ωμοι ..Επωδυνο το  φορτιο
 των υποθηκευμένων μου ευχων..
Λειψανα και τα απομειναρια των ονειρων μου
αλυτρωτα απο εκπληρωση,
 σα λαθραιοι μεταναστες διεκδικουν
εισητηριο επιστροφης στη ζωη μου
Ανοργασμικα τα ερωτηματα
διχως την ηδονη μιας απαντησης,
στoys δρομους  του μυαλου  βαδιζουν  αργα,
βημα το βημα μετρουν,
πριν καταπιουν το οποιο φως 
τολμησει να τρυπωσει στα λαγουμια τους
Ραθυμα  τα ... ‘γιατι’
αιωρουνται πανω  απο χναρια ευτυχιας
αινιγματικα χαμογελουν σε λιποσαρκες αναμνησεις
ανασαινοντας  απογνωση
 Σκια ρακενδυτη και εγω,   αιωρουμαι,
 συμβιωνοντας  πλασματικα  με τη ζωη.
 
Φθαρμενο κουρελι η νυχτα..
σκεπασε τη γυμνια μου.. 
μη δακρυσει  η ανατολη θωρωντας με 
να ερωτοτροπω ξανα με ενα ρεκβιεμ.. 

Vasia
    · 4 Μαρτίου · ·

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου