Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Ψιθύρισέ μου μ αγαπάς

Ψιθύρισέ μου μ αγαπάς
 ***
Υφαίνει  ο ήλιος  ομορφιά  μου
Μες στα ηλιάχτιδα μαλλιά σου
Αγάπης δρόμους  στην καρδιά μου
Να 'ρθει να μπει μες την δικιά σου

Κι εγώ το δάκρυ μου καθρέφτη
Μες τη ματιά μου έχω κρεμάσει
Κάθε σταγόνα του που πέφτει
Το σ αγαπώ θε να σου γράψει 

Χαμογελάσανε τα χείλη
Όταν  μου μίλησε η καρδιά σου
Ξημέρωμα έγινε το δείλι
Στα κατακόκκινα φιλιά σου

Πόσο θα ήθελα στ αλήθεια
Απ' το μετάξι σου να αγγίξω
και στη ματιά σου εκεί ψυχή μου
φως της αγάπης ν αντικρύσω

Έλα και κάνε με κομμάτια
και όπου θες να τα μοιράσεις
απ' την καρδιά μου μόνο κράτα
ένα κομμάτι να κοιτάξεις 

Σαν θα έρθει  πόνος είτε δάκρυ 
φυλάκισε το στην καρδιά σου
Να σε γεμίζει με αγάπη
να σου σκουπίζει τη ματιά σου

¨Έλα και πάρε τη ζωή μου
τώρα που ξέρω μ αγαπάς
μονάχα θέλω αναπνοή μου
όταν σου δίνω την ψυχή μου
βαθιά στα μάτια να κοιτάς

όταν σου δίνω την ψυχή μου

Στην τελευταία την πνοή μου
ψιθύρισέ μου μ αγαπάς
***
12 Νοέ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου