Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Σε κάθε μας ουσία


Σε κάθε μας ουσία
***
Αν σ αγαπώ ποτέ ξανά
Μην ξαναπείς τη λέξη
Αν πάψω εγώ να σ αγαπώ
Η ζωή μου δεν θ’ αντέξει
Ντύσου βρεγμένα τα μαλλιά
Στη λίμνη απ’ τις αισθήσεις
Και απόψε κλείσε με αγκαλιά
Έρωτα να με χρίσεις
Βάλε σιωπή τη μουσική
Στο πιάνο της καρδιάς σου
και μύρανε μου το κορμί
Άρωμα  αγκαλιάς σου
Μου κόβεις την αναπνοή
Στη σκέψη σου και μόνο
Σκέψου να έρθει  στιγμή
Μαζί σου που θα λιώνω
Κυλάει η σκέψη μου κρασί
Στα χείλη σου φιλιά σου
Ως το λαιμό σου και ποιο κει
Στα στήθη στην καρδιά σου
Ξεσηκωμένη λάγνα  αφή
Πορφύρας το μετάξι
Ρόγες σταφύλι και η στιγμή
Στον πόθο θα με κάψει
Πεσμένος βλέπω ουρανό
Γεύομαι παραδείσου
Νερό στο στόμα μου γλυκό
στου στήθους την πηγή σου
Στεγνώνει ιδρώτα στο λαιμό
Στο στήθος σταματάει
Θαρρείς καρδιά  σου στην καρδιά
Για έρωτα μιλάει
Κι εκεί στα χείλη ο έρωτας
Ανθίζει συνουσία
Ανάβει κύτταρα φωτιές
Σε κάθε μας ουσία
Ανάσα στην ανάσα σου
Καρδιά μου στην καρδιά σου
Η ήβη μου στην ήβη σου
Φιλιά μου στα φιλιά σου
Στιγμή που γεύεται η ζωή
Νέκταρ και αμβροσία
Και χτίζει μες την ηδονή
Του πάθους μας ουσία
Αυτή που τρέχει στην πηγή
Τον πόθο σαν τελειώνει
Αυτή που σώμα και ψυχή
Μες την αγάπη λιώνει
Σώμα μου αρμύρα  άρωμα
Εσύ απ των αγγέλων
Νύχτας μου εσύ ξημέρωμα
Και παρελθόν και μέλλον
Φτάσε τα σύνορα του νου
Φώναξε τ΄’ όνομα μου
Φαντάσου μες τα χέρια μου
Πως είσαι εδώ σιμά μου
Κάνε τα χέρια χέρια μου
Τα χάδια σου δικά μου
Και δώσε γεύση στη ζωή
Χαρά σου απ’ την χαρά μου
Ανάσανε ψιθύρισε 
Τρέξε  το χτυποκάρδι
Ο έρωτας μας γύρισε
Σε μας αυτό το βράδυ
***
23/2/13
*** 
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου