Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Γλυκιά ουσία

Γλυκιά ουσία
***

Στο τέλος κάθε αναπνοής σε περιμένω να φανείς
Γλυκιά ουσία
Μες στων κυττάρων μου τα θέλω συνουσία

Στης ηδονής μου προσμονή να είσαι εσύ
Εσύ που κράτησες στα χέρια σου ζωή
Και μου τη χάρισες οι δυο σαν να 'ταν ένα
Και τώρα ζεις με την καρδιά μου μες στο αίμα


Στο πρώτο φως κάθε αυγής μου  είσαι εκεί
Μέσα στα μάτια με κοιτάς
Μου ψιθυρίζεις  στην ψυχή μου καλημέρα
Ντύνεις με άνοιξη με χρώματα τη μέρα
Με της καρδιάς σου κάθε χτύπο μου μιλάς

Απλώνω χέρι  να σ αγγίξω  μες την τρέλα
Του έρωτα μου τη στιγμή όταν μου λείπεις
Μέσα στη σκέψη μου γυρίζεις κάθε μέρα
Δρόμο στο πάθος στο κορμί μου εσύ ανοίγεις

Ήθελα να 'σουνα κοντά μου να σ αγγίζω
Σε θέλω  θε μου σαν τρελός να ψιθυρίζω
Να σε κερνάω από του πόθου μου κρασί
να με ξυπνάς φιλί στα χείλη το πρωί

Να πέφτεις έρωτα βροχή  μες την αφή μου
να ζωγραφίζεις με φιλιά σου το κορμί μου
Να με σκεπάζεις σαν η μάνα το παιδί
να ζωγραφίζεις τη γαλήνη στην ψυχή

Κι όταν τα χείλη σου γλυκά θα προσκυνάω
όταν το σώμα σου στο χάδι θ ακουμπάω
μέσα μου θέλω  στην καρδιά μου να κρυφτείς
όσα σου κρύβω αγαπημένη να γευτείς

***
28 Ιούν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου