Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Άνεμος το φιλί σου

Άνεμος το φιλί σου 
***
Κύμα της σάρκας έρωτας
Άνεμος το φιλί σου
Στη θέρμη της ανάσας σου
Πεθαίνω στην αφή σου

Χάνονται τα δυο χέρια μου
Στου πόθου το ταξίδι
Ζωγράφισαν  τον έρωτα
Στο σώμα σου στολίδι 

Αναπνοή στο πάθος σου
Ανάσα της ζωής μου
Το πιο γλυκό το λάθος μου
Στα χέρια της ψυχής μου

Ξεκίνησαν τα χείλη μου
Στης σάρκας σου το δρόμο
Από του στήθους τ' ανοιχτά
ταξίδεψαν στον ώμο

Κρύψανε όμορφες στιγμές
Στ άρωμα στο λαιμό σου
Και από 'κει κυλήσανε
Στο δρόμο τον δικό σου

Αυτόν που βγάζει στης ζωής
Το πιο όμορφο σου ποίημα
Που με τη θέρμη της αφής
Πάντα θα κάνει ρίμα

 Αφέθηκα στη θάλασσα
Χάθηκα στο βυθό σου
Γεύτηκα την αρμύρα σου
Στο σώμα το δικό σου

Αφέθηκες στου έρωτα
την αγκαλιά μαζί μου
Σκίρτησε σώμα και ψυχή
Και έγινες δική μου

 Γαλήνεψε το πάθος μας
Ξεχείλισε η αγάπη
Πλημμύρισε το είναι μας
και στέγνωσε το δάκρυ

Κι  αν μοιάζει όνειρο μικρό
που σύντομα τελειώνει
κι αν οι ώρες είναι ατέλειωτες
και η μοναξιά ματώνει

Να το θυμάσαι  σ αγαπώ
Ατέλειωτη μου αγάπη
Θα ζω μαζί σου τις στιγμές
Ως της ζωής την άκρη

***
10 Ιούν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου