Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Πληγή μου

Πληγή μου
***
Πληγή μου ρέουσα το αίμα της αγάπης
Πάνω στα χείλη μου του έρωτα κρασί
Δηλώνεις  φως αναπνοή μου μουσική μου
Μονάχος δρόμος  μου που βγάζει στη ζωή

Γλυκός ο πόνος σου  περνά στα κύτταρα μου
Τρέχει το δάκρυ σου στα μάτια τα δικά μου
Μες του μυαλού τη θάλασσα μου ταξιδεύεις
Εσύ γεμίζεις  πια το αίμα στην καρδιά μου

Πηγή μου ρέουσα  νερό του παραδείσου
Πάνω στα χείλη της ψυχής μου κάθε ώρα
Απλώνεις πέρα  την ψυχή σου στην δική μου
Κάνεις ξημέρωμα γαλήνης κάθε μπόρα

Μικρός ο κόσμος να χωρέσει όσα θέλω
Να ζωγραφίσω με τα αστέρια ουρανό
Να κάνω σχήματα  για σένα  επιμένω
Που να σημαίνουν πως πολύ σε αγαπώ

Στιγμή μου ρέουσα σταγόνες ευωδίας
σ όλο το είναι μου κρατάς πια  τα κλειδιά
κάνεις το χρόνο μου λεπτά της ευτυχίας
που χτίζουν ώρες μέρες μήνες στη χαρά

Σε χίλιους δρόμους των καιρών μου σ έχω ψάξει
μες τις γραμμές μου της ζωής μου σ έχω βρει
με της αγάπης σου το αίμα μου 'χεις γράψει
πως πια για παντα  θελεις ν α μαστε μαζί

Κι εγώ γονάτισα στη γη στην προσευχή μου
κι έκανα τάμα στο θεό μου στην αγάπη
μες τους καιρούς μου σε ζωγράφισα μαζί μου
ξανά στα μάτια σου ποτέ μη στάξει δάκρυ
***
2 Ιούλ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου