Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Με της αγάπης το φιλί να υπογράψω


 Με της αγάπης το φιλί να υπογράψω
***
Ερωτανέμου  γέλασες
 τα μάτια και να
Την πύλη άνοιξες εκεί
της ευτυχίας
Έκανες κόσμους
και τον πόνο μου Κομμάτια
τα χείλη   μου έταξες
 στα χέρια της λαγνείας
Χτύπησε ο ήλιος το πρωί
στον ουρανό του
χίλιες αχτίδες από το χρυσό του

Πιάνω στο χάδι μου
σαν φτάνω στα μαλλιά σου
βλέπω στον κόσμο σου
 σαν μπαίνω στην ματιά σου
Αγάπης όνειρο 
που το ‘χες κρύψει  χρόνια
Μ ένα χαμόγελο
 το χάρισες σε ‘μενα
άνοιξη σκόρπησες
και έλιωσες τα χιόνια
στο μισεμό ανάγκασες
την πίκρα και το ψέμα
Ερωτανθέ μου
ομορφιά μου φυλακή μου
μ αστέρων σκόνη 
μου στολίζεις το κορμί μου
γράφεις τις λέξεις 
απευθείας στην καρδιά μου  
έρωτα δίνεις
Στην ζωή πια τη δικιά μου  
Διψάς τα χείλη μου
να πιούν απ’ το κρασί σου
μεθάς το είναι μου
ποτίζεις την ψυχή σου
Μυρώνεις έρωτα
τις μέρες τις στιγμές μου
κάνεις τα χείλη σου
πια δεσμοφύλακες  μου
Αστεροστάλακτη
η μορφή σου αγαπημένη 
απ’ των αγγέλων χέρι
μ’ αγάπη  σκαλισμένη
Εσύ της άνοιξης  πνοή μου
ομορφομέρες
μου ‘χεις κάνει τη ζωή μου
Δακρυσταλίδα μου
στην άκρη των ματιών μου
διαμάντια χτίζεις και τα κάνω
φυλακτό μου
Τρέχεις στα χείλη μου
κυλάς ως το λαιμό μου
φιλί μου δίνεις 
γεύεσαι απ’ το  δικό μου
Ερωτογέννησες
Τον πόθο μου το πάθος
Με μιας με κέρδισες
Και η μοίρα έγραψε λάθος
μα είναι η αγάπη μας
πιο πάνω απ’ τα γραμμένα
πιο πάνω απ’ όλα των ανθρώπων 
τα στημένα
Έγραψε ο έρωτας 
υπέγραψε η αγάπη
σφράγισε ο χρόνος μας
με πόνο και με δάκρυ
Σκύψε τα χείλη σου κι εγώ
έχω να σου γράψω
Με της αγάπης το φιλί
 να υπογράψω
Όσο η ανάσα μου θα βγαίνει
από τα χείλη
Όσο η καρδιά μου θα χτυπά
Κάθε μου κύτταρο
σε ανατολή σε δείλι
Απ’ τη ζωή μου
πιο πολύ θα σ αγαπά
***
21/2/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου