Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Με καις

Με καις
***
Με καις
μα είναι η φωτιά  σου
Πιο γλυκιά
Κι απ' της αγάπης το φιλί
Είναι το φως απ' τη ματιά σου
Αυτή που μπαίνει στην ψυχή μου
και ψιθυρίζει τα δικά σου

Τα τόσο όμορφα
το πρώτο σ αγαπώ σου
Τον πόθο θεέ μου
εκεί στο σώμα το δικό σου
Κάθε σου ψίθυρο για 'μενα
τη μιλιά  σου
Κάθε σου χτύπο 
εκεί στο στήθος
στην καρδιά σου

Με καις περνάς
ποτάμι ηδονής
στα κύτταρα μου
Γίνομαι κοίτη να περάσεις
τη χαρά σου
Για να γεμίσεις θάλασσα μου
ευτυχία
εσύ ζωή μου, εσύ αγάπης μου
λαγνεία

Κλέβεις απ' του έρωτα
αγγελικές εικόνες
στολίζεις άνοιξη
φθινόπωρα χειμώνες
Αγγέλων μέθη
από κρασί του παραδείσου
Χείλη μου χείλη σου
μ ένα φιλί μου ντύσου

Έλα για λίγο μια στιγμή
για να με σώσεις
απ' της φωτιάς σου
την ποινή να μ αθωώσεις


Έλα και λύσε τα μαλλιά σου
στο κορμί μου
Φέρε στα χείλη μου
κρασί απ' την πηγή σου
Τίναξε σώμα
τόξο βέλη που καρφώνει
Καθώς το στόμα μου
το πάθος σου μερώνει

Σφίξε με πάνω σου
αφή μου με πεθαίνεις
από το στόμα μου
αναπνοή μου βγαίνεις
μετράς ανάσες  για να φτάσεις
να τελειώσεις
κάθε μου κύτταρο
στο πάθος σου να λιώσεις

Έλα ζωή μου μην αργείς
να με γλυτώσεις.
 
***
25 Νοέ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου