Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Ήθελα απόψε

Ήθελα απόψε 
***
Ήθελα απόψε να τον σπάσω
αυτόν τον κόσμο με μια σφαίρα
Χίλια κομμάτια να την κάνω αυτή τη μέρα
Και να διαλέξω τα λεπτά και τις στιγμές σου
μέσα στο νου μου Τις εικόνες τις δικές σου

Να τη γυρίσω αυτή τη γη να κάνει πίσω
και τη ζωή μου απ' την αρχή πια να τη ζήσω
μικρό κορίτσι να σε δω να μου γελάς
στην αγκαλιά μου να μου λες πως μ αγαπάς

Ήθελα  απόψε να σταθείς  εδώ μπροστά μου
ν απλώσω χέρι απ' την ψυχή απ' την καρδιά μου
να σου χαρίσω όλου του κόσμου την αγάπη
και να στεγνώσω της ψυχής σου κάθε δάκρυ

Ήθελα σήμερα ζωή μου να σε πάρω
εκεί που αξίζεις στην καρδιά μου να σε βάλω
να μη σ αγγίζει πια κανείς μη σε πονάει
μόνο η ψυχή μου που σε θέλει σ αγαπάει

Λείπεις εσύ απ' της καρδιάς μου τη ηχώ
λείπει η πνοή σου το δικό σου σ αγαπώ
δακρύζει η μέρα δεν περνά να σε προσμένει
πονά η ψυχή μου και  φωνάζει πως σε θέλει

Ήθελα απόψε να σε κλέψω στη γαλήνη
από το στόμα σου ο έρωτας να δίνει 
μ ένα φιλί μου στα δυο χείλη σου κρασί 
να τη μεθύσουμε την άδικη ζωή

Μαζί  εκεί  για ένα ταξίδι στ ανοιχτά σου
Χαμένος να  'μαι  μες το κύμα  της ματιάς σου
να ταξιδέψω στης αφής σου τα πελάγη
στην αγκαλιά σου να κρυφτώ κι όπου με βγάλει

***
16 Μάι 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου