Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Καλή μου,



Καλή μου,
στην καρδιά μου απόψε καθρεφτίζονται
τα μαγικά τριαντάφυλλα, τα κρίνα!
Τι κρύβεις μέσα στα κατάβαθα!!!
τις θάλασσες, το γέλιο ,το ηλιοφώς!

Χαρούμενη ΄Ανοιξη,
μπήκες εσύ,
μεσ' στου σπιτιού μου τό απόμακρο βασίλειο
και τώρα
λαμπιρίζουνε κρυστάλλινα τα δάκρυα στα μάτια
απ' τη συγκίνηση την τόση

Τρισμοσχομύριστ' άνθη και αρώματα,
με τά φτερά της ταξιδεύτρας σου ψυχής
τάφερες σα μιά σύναξη
χρυσής συγκομιδής,
μικρή Θεότητα αγνή κι αποσταλμένη!

Μέσ' απ' τη λάμψη και τους μίσχους τους
το φως σου αντανακλούν,
τις ηλιοχτύπητες ακτές σου,
τους καρποφόρους κάμπους,
τ' αηδόνι πούσαι και το κρύο νερό,
τ' όμορφο ένδον σου!!!

Αυτό σημαίνουν τα λουλούδια πούστειλες.
Στης καταιγίδας και στης δύσης μου το θάμβος

χρώματα κι ανασαιμιές να μου χαρίσουν,
σαν αγκαλιά σφιχτή και σαν φιλί ζεστό,
Ω! κόρη της αυγής και τ' ουρανού,
Σ' ευχαριστώ!!!

ΡΕΝΑ ΛΑΜΝΑΤΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου