Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Του Ιούνη το φεγγάρι


Του Ιούνη το φεγγάρι


Σουρουπώνει..
χάνετε..
χαθηκες..
χάθηκα..
σουρουπώνει..
χάθηκε...
σκοτείνιασε..
χανετε χαθηκε..
το φώς..
χάθηκες...
σουρουπωνει..
κρυώνω..
χάθηκε..
έφυγε..
πιάσε μου το χέρι ..
παγώνω
υπάρχει...
γεμισε ..
φωτίζει..
χαθηκες..
για που...
υπάρχεις..
αλλου..
εγω..
υπαρχω ..
πλανιεμαι..
ψαχνω..
ηρθε..
φεγγει..
υπαρχει..
υπαρχεις ..
που είσαι..
χαθηκες...
κρυωνω..
λυγιζω..
σε ψαχνω ..
που είσαι..
φωναζω που είσαι..
σε ψαχνω..
με ψαχνω ..
υπαρχεις μα δε σ'αγγιζω..
υπάρχω μα δε με βλέπεις..
άδειασα...
σουρουπώνει ..
τα διχτια η νυχτα απλώνει..
εφυγες..έμεινα..σε ψάχνω ..
υπάρχω..
ανοιξε μου τα χέρια..
κρυώνω.

που είσαι ..
υπάρχεις..
μέσα μου..
παντού..
σκοτείνιασε ..

φοβάμαι..
στου φεγγαριού την πόρτα
ψαχνω γωνιά να αποκοιμηθώ
στα όνειρα μου να ψάξω να σε βρώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου