Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Τι να μου πουνε όλοι αυτοί...

Τι να μου πουνε όλοι αυτοί...


Μπορεί να έχω παρελθόν
κι αυτό σε κάνει να φοβάσαι
όμως εγώ θα μαι παρών
πάντα μονάχη σου όταν θα σαι
Μπορεί να έχω φορτωθεί
του κόσμου όλα εγώ τα λάθη
κι αυτό στο λέω επειδή
θέλει η καρδούλα σου να μάθει

Τι να μου πούνε όλοι αυτοί
όλη η ζωή τους μία μέρα απ' τη δική μου
τι να μου πούνε δηλαδή
εγώ χαρίζω δεν πουλάω τη ψυχή μου
τι να μου πούνε όλοι αυτοί                                                   
σε μία νύχτα σ' αγοράζουν, σε πουλάνε
τι να μου πούνε δηλαδή
θέλω ανθρώπους που να ξέρουν ν' αγαπάνε

Μπορεί να έχουν γκρεμιστεί
τα πιο πολλά τα όνειρα μου
όμως εγώ έχω κρατηθεί
τα 'χω καλά με τη καρδιά μου
Μπορεί να έχει πια χαθεί
ότι αγάπησα ως τώρα
μη γίνεις άνεμος κι εσύ
θα είναι δύσκολη η ώρα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου