Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Αν ανασάνεις έρωτα

Αν ανασάνεις έρωτα

Αν ανασάνεις έρωτα
Στα χείλη μου επάνω
Καυτό φιλί σου να γευτώ
Κ ύστερα ας πεθάνω
 
Φιλί στα χείλη στο λαιμό
Στο στήθος σου ταξίδι
Στην αγκαλιά σου στο κορμί
Ώσπου να 'ρθει το δείλι

Στο πρώτο αστέρι ουρανέ
Τα δυο σου χείλη θα 'ναι
Μοιάζουν φεγγάρι φωτεινό
στην ηδονή μιλάνε

Θ 'ανοίξουν σαν τριαντάφυλλο
Στης νύχτας μαύρο φόντο
Τα δυο μου χείλη να δεχτούν
Φιλί τους πόντο πόντο

 Αν στη ματιά σου έρωτα
Κρεμάσεις την αγάπη
Θα μου βαπτίσεις στη χαρά
Το διαμαντένιο δάκρυ

 

Γερμένο πίσω το κορμί
Ποτάμια τα μαλλιά σου
Μοιάζουν με ήλιο το πρωί
Εκεί στην αγκαλιά σου

Και η σάρκα σου στα κύματα
Του λίβα της φωτιάς μου
Καλπάζει άτι ολόλευκο
Στους δρόμους της καρδιάς μου

Ανθίσανε του έρωτα
Τα ρόδα στη θωριά σου
Ευωδιάσανε έρωτα
Τα χείλη στο νοτιά σου

Χάνομαι μέσα τους κι εγώ
Εκεί στ' απόκρυφα σου
Της Αφροδίτης δούλος σου
Φλόγα μες τη φωτιά σου

Στης λόγχης τ άγριο χτύπημα
Σκίρτησε το φεγγάρι
Γέμισε αστέρια ο ουρανός
Στου έρωτα το χάδι

Γλυκιά πληγή αστέρι μου
Ψυχή μου στην ψυχή σου
Το χέρι σου στο χέρι μου
Εικόνες παραδείσου

Κι όταν κοπάσει ο άνεμος
Και η σάρκα μας μερέψει
Αντάμα στα γυμνά κορμιά
Η μέρα θε να φέξει


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου