Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Απλά σαν σύννεφο

alt
Απλά σαν σύννεφο
σαν ηλιαχτίδα
σαν χούφτα αέρα
σαν φεγγάρι

Έτσι θα ‘ρθω να σε ξυπνήσω
κάποιο βράδυ

Μ ένα φιλί στα δυο σου χείλη
μ ένα μου χάδι

Τα δυο σου μάτια
με τα χείλη μου θα πλύνω
Στην αγκαλιά μου θα σε κλείσω
μέχρι του έρωτα το πάθος σου
να σβήσω

Απ’ τον αέρα που εκπνέεις θα αναπνέω
και στην αρμύρα του κορμιού σου
θα κάνω θάλασσας ταξίδια

Και σαν διψώ.
Απ’ των χειλιών σου τα άνοιγμα
νέκταρ θεών θα πίνω

Στο φως στο θεϊκό σου βλέμμα
θα χαθώ
και δρόμο που οδηγεί μες την καρδιά σου
θα ζητώ
Να μπω εκεί και κα μιλήσω στην ψυχή σου

Να σου ζητήσω
σαν μια στιγμή σου να με βάλεις στη ζωή σου

(Σε συνάντησα σε μια βόλτα στα σύννεφα
μου πες πως ήσουν δάκρυ ..........άνοιξα την ψυχή μου
κι έσταξες στην καρδιά μου..........
αυτή σταμάτησε για να μην χαθείς)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου