Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Ζωγράφισαν οι άγγελοι

alt
Ζωγράφισαν
και σήμερα οι άγγελοι
εμπρός μου
την ομορφιά του κόσμου
ανάσανε ή καρδιά

Σαν γεύτηκε απ’ των αγγέλων
ομορφιά πλασμένη
αισθάνθηκε
θεού χαρά στη γη να μένει

¨Ένα μεγάλο ευχαριστώ
στα δυο σου χείλη
και στης ματιάς σου
τη δροσιά
Που δε μ αφήσανε να ζω στο δείλι
και την ψυχή γεμίσανε φιλιά

Ένα μεγάλο ευχαριστώ
στην αγκαλιά σου
που μου χαρίζει
η ζεστή καρδιά σου

Το πιο μεγάλο ευχαριστώ
θέλω να πω
στην όμορφη ψυχή σου
που μ έκανε κομμάτι απ’ τη
ζωή σου

Θέλω κι ακόμη κάτι να σου πω
μπορεί να το ‘πανε πολλοί
και σου φανεί πεζό
Ότι και να ‘ρθει
στη ζωή στον χρόνο
στον καιρό
εγώ κι απ’ τη ζωή μου
πιο πολύ θα σ αγαπώ

Ζωγράφισαν
και σήμερα οι άγγελοι
εμπρός μου
την ομορφιά του κόσμου

Εσένα φως μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου