Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Έλα χαρά μου



Έλα χαρά μου
Έλα μες της παλάμης μου
τις ρωγμές
Στης ζωής μου τη γραμμή
Στ' αντάμωμα με της αγάπης
τη στροφή
Εκεί
Αγάπη σε ζωγράφισε η ζωή



Έλα ψυχή μου
Έλα μες των ματιών μου
τη θάλασσα
κύλησες δάκρυ αρμυρό
στων χειλιών μου τη ρωγμή
μ αντάμωσες
στης ψυχής μου τη σιωπή
τον ήχο της αγάπης σου κάρφωσες



Έλα καρδιά μου
μες της αφής μου το μετάξι
κόκκινος έρωτας
γεννήθηκες
με σαΐτεψες με βέλος κοφτερό
στης ζωής τη βρύση μ αντάμωσες
με κέρασες του πάθους το νερό




Έλα ομορφιά μου
μες της χαράς μου τη γιορτή
κέρασμα ακριβό
σ αντάμωσα
από την γεύση σου γεύτηκα
του παραδείσου
έδεσμα
να σ αγαπώ για μια ζω η τάχτηκα



Έλα ζωή μου
στον κόσμο των ονείρων μου
βαθιά των προσευχών μου
απάντηση
δώρο θεού σ αντάμωσα
στου φεγγαριού
το δρόμο

έλα στην αγκαλιά μου
σ αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου