Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Θα ‘ρθείς?

alt
Θα ‘ρθείς?
Μας περιμένουν
Τα αστέρια το φεγγάρι

Αυτό το βράδυ
έχουν γιορτή
Έλα
Έλα ψυχή μου
Είναι για μας
είναι που σ αγαπώ και μ αγαπάς


Βάλε νεραΐδας φόρεμα
αστέρια στα μαλλιά σου
και πάμε
Δωσ’ μου ένα φιλί

Ξέρεις
σ αγαπώ
Τι πιο απλό
τι πιο πολύ να σου πω

Σε περίμενα σε γύρευα
ήθελα να ‘ρθεις
Να ανοίξεις την καρδιά σου
να γεμίσει ο κόσμος φως
Να γεμίσει η καρδιά μου αγάπη
να απλώσεις το χέρι σου
να σκουπίσεις το δάκρυ

Ήρθες ξαφνικά
ανέτειλες τη μέρα του έρωτα μου
έριξες φως στην καρδιά μου

Ένα θα σου πω
Τι είσαι για μένα
Είσαι φως

Ένα θα σου ζητήσω
Να φέγγεις στην καρδιά μου
Για πάντα

Μπορείς ?

Να μ αγαπάς
Μπορείς ?

Να μου χαϊδεύεις την ψυχή με
Την ψυχή σου
Μπορείς ?

Εγώ μπορώ

Ένα θα σου πω
Σαν τη ζωή μου σ αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου