Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Φαντασία

alt
Κοίτα με στα μάτια
Στη φαντασία σου
Βαθιά μες την ψυχή σου
Τι κι αν είμαι μακριά

Δεν νοιώθεις?
το φως
Δεν νοιώθεις
στη φαντασία σου βαθιά
ένα χέρι
ν απλώνετε να σ ακουμπά

Αγνό
ελεύθερο
αυτό είμαι εγώ
και αγαπώ
να το θυμάσαι

Ξανά σαν νοιώσεις μοναξιά
Μην κλαις
κάνε ταξίδι
Έλα ξανά ,ξανά, ξανά
δεν θέλω τίποτα
εγώ
στην φαντασία μου βαθειά
να σ αγαπώ
κι ας μη σε δω

Πως είσαι και τι κάνεις
που πας μονάχα να
στη φαντασία σου βαθιά
να μ αγαπάς

Ποια είσαι συ?
Το ξέρεις μην το κρύβεις
Κάποια στιγμή θα μου το πεις
για να ξανάρθω

Μην θαρρείς
Και εγώ σε ψάχνω
Κι αν σ αγαπώ μην φοβηθείς
Βαθιά στην φαντασία
Τι έχεις για να φοβηθείς?

Θα σε προσμένω

(Ρόδο μου αμάραντο
.αν δεις τα μάτια μου θα δεις στο δάκρυ μου .
.και κεί την εικόνα σου .
μην τρομάξεις δεν θα σε πνίξω ..
θα σ αφήσω να κυλήσεις στα χείλη μου ..
.έτσι θα γευτώ το φιλί σου )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου