Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΠΕΡΙ ΚΑΡΔΙΑΣ

Αν ποτέ τα αισθήματά μου αποφάσιζαν να πάνε ταξίδι



θα έκλειναν θέση στο πιο υπέροχο σημείο του κόσμου,
την αγκαλιά σου...
*****
Λένε ότι όταν πεθάνεις
οι καλύτερες στιγμές τις ζωής
σου περνάνε μπροστά από τα μάτια σου!
Πρέπει να αυτοκτονήσω για να σε ξαναδώ;
*****
Έχω μονάχα μια καρδιά
κι είναι παράπονο μου,
γιατί χτυπά γι' άλλο κορμί
κι όχι για το δικό μου.
*****
Για μένα είσαι η βροχή
ο ήλιος, το φεγγάρι
και δεν θα αντέξω στη ζωή
κάποιος άλλος αν σε πάρει.
*****
Η ζωή μου λουλουδάκι στον κήπο σου.
Το χαμόγελό σου το νόημα στην ζωή μου.
Η ψυχή μου αστέρι στον ουρανό σου.
Τα μάτια σου καρδιά της καρδιάς μου
*****

 Κάθε φωτιά έχει καπνό,
κάθε αγάπη πόνο,
κάθε φεγγάρι ουρανό
κι εγώ εσένα μόνο...
*****
Χθες το βράδυ έστειλα έναν άγγελο
για να σε προσέχει την ώρα που κοιμάσαι,
αλλά γύρισε νωρίς. Τον ρώτησα γιατί.
Και μου είπε ότι οι άγγελοι δεν προσέχουν αγγέλους.
*****
Φαντάσου να σε έβλεπα πίσω από το τζάμι της ζωής μου
κι όσο ανάπνεα να θόλωνε
κι όσο θόλωνε να σε έχανα
Μα αν δεν αναπνέω θα πεθάνω,
Αξίζει όμως να σε βλέπω
*****
 






Αν σε κάποιο διάλειμμα της ζωής σου
αναζητήσεις στη θύμηση σου την ύπαρξη μου,
τότε κλείσε τα μάτια σου και πες "σ'αγαπώ"
και εγώ όπου κι άν βρίσκομαι θα το νιώσω!!1!
*****
Λένε ότι όταν πεθαίνεις,
οι καλύτερες στιγμές της ζωής σου
περνάνε μπροστά από τα μάτια σου!
Πρέπει να αυτοκτονήσω για να σε ξαναδώ;
*****
 Όταν δακρύζεις εγώ κλαίω...
Όταν πονάς εγώ πεθαίνω...
Όταν γελάς εγώ πετάω...
Και όταν θα με χρειαστείς
εγώ θα σ'αγαπάω
*****
Όταν σε έπλαθε ο θεός
δεν είχε φέξει ακόμα
γι'αυτο έχουνε τα μάτια σου
του φεγγαριού το χρώμα...
*****
Aν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν
έπεφτε κι ένα αστέρι
τότε θα καταλάβαινε το φεγγάρι
τι θα πεί μοναξιά.
*****
Σ'αγαπω δεν σημαίνει: θελω να μ'αγαπάς.
Σημαίνει: θελω να κάνω τον κόσμο σου ίδιο με τον παράδεισο
για να δεις τι όμορφο θέαμα βλέπουν τα ματια μου
όταν σ'αντικρύζουν...
Φαίδων, Αγ.Παρασκευή
*****
2 πράγματα θέλω στην ζωή μου.
1 τριαντάφυλλο και εσένα.
Το τριαντάφυλλο για σένα και εσένα για μένα.
*****
 Αν έρθει ένας χοντρός σπίτι σου
και προσπαθήσει να σε βάλει στον σάκο του
μην αντισταθεις!
Σε έχω ζητήσει για δώρο

*****
Στης μοναξιάς το ατελείωτο σκοτάδι
έλα σαν φως, μ'ένα φιλί μ'ένα χάδι
Να πιω μια στάλα απ'τη γλύκα των χειλιών σου
να δω τον κόσμο με το χρώμα των ματιών σου.

*****
 






Απ' όλα τ' άστρα τ΄ουρανού
η Αφροδίτη με κερδίζει,
γιατί με σάρκα και οστά
εσένα μου θυμίζει!

*****
Κοιταζω ενα αστερι και σου μοιαζει για 2 λογους:
πρωτον γιατι λαμπει σαν εσενα
και δευτερον γιατι ειναι τοσο μακρυα μου
και δεν μπορω να το αγγιξω!

*****
Η αγάπη μοιάζει με καθρέφτη.
Όταν αγαπάω κάποιον γίνεται ο καθρέφτης μου
και εγώ ο δικός του
και αντανακλούμε ο ένας μες τον άλλον
την αγάπη που βλέπουμε στο άπειρο
*****

Δεν ξέρω αν θα υπάρχει κόσμος
δεν ξέρω να θα υπάρχει ζωή
για μένα ο κόσμος όλος
είσαι μονάχα εσύ!

*****
Οταν σε παίρνω αγκαλια
γεύομαι τα δικά σου φιλιά
και όταν είσαι μαζί μου
έχει νόημα η ζωή μου!

*****
Εάν το φως μου χάσω
η αγαπη μου για σένα θα μείνει
όμως εάν εσένα χάσω
τον κόσμο θα χαλάσω!

*****
Την τελαυταία μαχαιρία
την έχει φυλαγμένη,
να μου την δώσει σαν τον δω
στην εκκλησία να μπαίνει!!!
*****
Ζεσταίνεσαι;
Σκέψου πως είμαι 1 μικρό παγάκι!
Γλύφω τα χείλη σου,
κατρακυλάω στο στήθος σου
φτάνω στη κοιλίτσα σου!
Μπήκα στο εσώρουχο σου.
Τι κάνω τώρα;
Λιώνω.
*****
 Θα μπορουσα να πεθανω για σενα,
θρησκεια μου ειναι η αγαπη
και εσυ η μονη δοξασια της
με μαγεψες με μια δυναμη
που δεν μπορω να της αντισταθω.
Δεν μπορω χωρις εσενα!!!

*****
Φανταζομαι ενα βιβλιο χωρις γραμματα
φανταζομαι μια φωτογραφια χωρις εικονα
φανταζομαι εναν ηλιο χωρις ακτινες
μα δεν μπορω να φανταστω τη ζωη μου χωρις εσενα!

*****
Εισαι ενας αγγελος που μου φανερωθηκε στη ζωη,
πηρες ανθρωπινη μορφη και κατεβηκες στη γη.
Γι'αυτο ανοιξε τα φτερα σου
και ασε με να μπω μεσ'την καρδια σου!

*****
Μπoρεί να μην είσαι σοκολάτα Lacta,
Αλλά είσαι το πιο γλυκό κομμάτι τις ζωής μου.
*****
Ένα τριαντάφυλλο είναι ξεχωριστό,
μοναδικό, ερωτικό, ανεκτίμητο!
Το ίδιο και εσύ!
Μόνο που τριαντάφυλλα ξεχωρίζουν σ'ενα κήπο,
ενώ εσύ στην καρδιά μου!
*****

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου