Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΠΕΡΙ ΚΑΡΔΙΑΣ

όσο λυπάμαι τα χρόνια που πήγαν χαμένα



πριν γνωρίσω εσένα και πριν σε ερωτευτώ.
Όμως φοβάμαι πως ίσως μια μέρα σε χάσω
και πως να σε ξεχάσω που τόσο σ' αγαπώ????

*****
Απλότητα είναι να έχω όλο τον ουρανό
και να θέλω ένα αστέρι.
Να έχω όλο τον ωκεανό
και να θέλω μια στάλα.
Να έχω όλο το κόσμο
και να θέλω μόνο Ε Σ Ε Ν Α !

*****
Σε θάλασσα μετέτρεψε
την αγκαλιά του θεέ μου
και εμένα πέτρα στο βυθό
για να μην βγω ποτέ μου!

*****
Με ρώτησες αν σε αγαπώ
και σου είπα "ΝΑΙ"
Δεν με πίστεψες και μάδησες μια μαργαρίτα.
Η μαργαρίτα σου είπε "ΟΧΙ"
Και βέβαια σου είπε την αλήθεια.
Δεν σ' αγαπώ...σε ΛΑΤΡΕΥΩ

*****
Έμαθα να ζω με τα όνειρα μου
να ξυπνάω τις νύχτες φωνάζοντας το όνομα σου,
αυτό που δεν έμαθα ακόμα
είναι να ζω με την απουσία σου

*****

Γέλα γιατί χρειάζομαι
το γέλιο σου να ζήσω,
γι αυτό χαρά μου να μην κλαις,
άμα δεν θες να σβήσω...
*****
Φεγγάρι και άστρα αμα θα δω,
το βλέμμα σου αντικρίζω,
γι αυτό αθελά μου όταν κοιτώ
τον ουρανό δακρύζω...
*****
Μιλώ στ' αστέρια τ' ουρανου
μα εκείνα σε γνωρίζουν,
γιατί για σενα σαν μιλώ,
ώρες κι αυτα δακρύζουν...
*****
 





Τάξε μου Θε μου πως νεκρή,
κοντά σ' αυτον θα ζήσω,
να ψάξω τρόπους εκατό,
τώρα να ξεψυχήσω...
*****
Αν τύχει θάνατος και μπει
κάποτε ανάμεσα μας
στον κάτω κόσμο μην ξεχνάς
θα 'ναι η συνέχεια μας...!
*****
Έτσι όπως ο ήλιος
δίνει ζωή και φως στο κόσμο,
έτσι και εσύ με τα ματάκια
σου φωτίζεις εμένα!
*****
Είσαι τόσο υπέροχη
που μερικές φορές νομίζω πως ονειρεύομαι.
Σίγουρα όμως δεν ονειρεύομαι
γιατί τα όνειρα μου ποτέ δεν θα ήταν τόσο υπέροχα!
*****
Δεν υπάρχει τίποτα πιο γλυκό στο κόσμο
από τα δάκρυα,
όταν υπάρχει πλάι σου ένα χέρι
έτοιμο να τα σκουπίσει.
Αλλά όταν κλαίει κανείς μόνος,
τα δάκρυα είναι τόσο πικρά όσο κάθε αλήθεια στο κόσμο!
*****
Η καρδιά αγαπά χωρίς υπολογισμούς.
Είναι σαν το λουλούδι που ανοίγει
χωρίς να ενδιαφέρεται ποια μάτια θα το δουν!
*****
Το ν' αγαπάς δεν είναι τίποτα
το ν' αγαπιέσαι είναι κάτι
το ν' αγαπάς και ν' αγαπιέσαι είναι το παν!
*****

 





Αν ήσουν στολίδι στο χριστουγεννιάτικο δέντρο της ψυχής μου,
σίγουρα θα ήσουν το αστέρι στην κορυφή!!!

*****
Όσο κι αν μ' έκανες να πονώ, θέλω μόνο το καλό σου
γιατί ο μόνος λόγος που ζω είναι το χαμόγελό σου

*****
Η αγάπη είναι ένα όνειρο.
Γεννιέται μ' ένα βλέμμα,
ζει μ' ένα χαμόγελο,
πεθαίνει μ' ένα ψέμα!!!

*****
Στην θύμηση σου σταματά ο νους.
Και άντε να γαληνέψεις την καρδιά
και να ηρεμήσεις το κορμί.
*****
Θα γράψω σε όλα τα τούβλα μου λείπεις...
Και θα εύχομαι να σου έρθει ένα στο κεφάλι...
Να πονέσεις για να δεις πόσο πονάει
όταν σου λείπει κάποιος...
*****

Αν ψάξεις στον ουρανό και δεν είμαι αστέρι,
αν ψάξεις στον άνεμο και δεν είμαι πουλί,
αν ψάξεις στη νύχτα και δεν είμαι σιωπή,
ψάξε στην καρδιά σου... θα είμαι εκεί!!!
*****
Την αγκαλιά του θάλασσα
μετάτρεψε τη Θε μου,
και 'γω χαλίκι στο βυθό,
μην ξαναβγώ ποτέ μου...
*****
Ακόμα και την πίστη μου
άμα μου πεις θ΄ αλλάξω,
μα μη όμως ποτέ,
να σ' αγαπώ να πάψω...
*****
Μόνο νεκρή που δεν μπορώ
να σ' αγαπώ θα πάψω,
όσο θα ζω δεν πρόκειται
γνώμη ποτέ ν' αλλάξω...
*****
Αντί Χριστό στο εικόνισμα
έβαλα την μορφή σου
και κάνω πάλι προσευχές
να μπω μες την ζωή σου...
******************************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου