Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

ΠΕΡΙ ΚΑΡΔΙΑΣ

αρχισε πάλι η καρδιά


και εκβιασμούς μου κάνει
και λέει αν σ'αρνηθώ
τουσ χτύπους θα λιγάνει.
*****
Φεγγάρι μου πως μ'αγαπά
μου'πε και το κατέχω.
Πες του κι εσύ όταν τον δείς
πως στην καρδιά τον έχω.
*****
Όπου και να'σαι αγάπη μου
εγώ θα'μαι κοντά σου.
Σαν άγγελος θα έρχομαι
σε κάθε καλεσμά σου.
*****
Μωρό μου στην αγάπη σου
στηρίζω την ζωή μου
κι ορκίζομαι να σ'αγαπώ
ώσπου να βγεί η ψυχή μου.
*****
Δεν έχω λέξη να σου πω
τίποτα να σου γράψω
μόνο τη λέξη σ'αγαπώ
και δέν θα σε ξεχάσω.

*****
Η ζωή μου λουλουδάκι στον κήπο σου.
Το χαμόγελό σου το νόημα στην ζωή μου.
Η ψυχή μου αστέρι στον ουρανό σου.
Τα μάτια σου καρδιά της καρδιάς μου.
*****
Ότι αγαπάς άφησε το να φύγει.
Αν γυρίσει σ΄εσένα είναι δικό σου
αν όχι δεν ήταν ποτέ...
*****
Μερικές φορές δεν αξίζει να πολεμάς.
Γιατί πολύ απλά ξέρεις ότι θα χάσεις
πριν ακόμας ξεκινήσεις τη μάχη...
*****
 





Όταν δεις ένα αστέρι να πέφτει κάνε μια ευχή.
Όταν δεις μια καρδιά να πονάει κάνε μια προσευχή...
*****
Αν κρατούσες 11 τριαντάφυλλα μπροστα σε ένα καθρέπτη
θα έβλεπες τα 12 ομορφότερα πράγματα στον κόσμο.
*****
 Αν ήξερα μια λέξη που να αγγίζει την καρδιά σου,
θα στην έλεγα μέχρι να ματώσουν τα χείλη μου!
*****
Για κάθε μέρα υπάρχει ο ήλιος.
Για κάθε νύχτα υπάρχει το φεγγάρι.
Για κάθε πουλί υπάρχει ένα ταίρι.
Όμως για μένα υπάρχεις μόνο εσύ.
*****
Πάνω στα χείλια μου υπάρχουν τα δικά σου.
Πάνω στο κορμί μου υπάρχει το άγγιγμα σου.
Μέσα στο μυαλό μου υπάρχει η μορφή σου.
Μέσα στην καρδιά μου υπάρχει η δική σου.
*****
Η Αφροδίτη πιο λαμπρό
λενε πως είναι αστέρι.
Φαίνετε δε σε εχουν δει
μικρό μου περιστέρι.
*****
Μην έρχεσαι κάθε βραδιά
στου ονείρου μου τη ζάλη,
γιατί υποφέρω το πρωί
που μένω μόνος πάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου