Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Με Προ"Κ"αλείς . . .


Με Προ"Κ"αλείς . . .














Έρχεσαι μέσα
στις νύχτες μου
Σε αυτές που (( ... ))
με αγάπη και έρωτα γεμίζω ...
Στέκεσαι κάθε σου φορά στό κέντρο της
και γεμίζεις μέσα σου καπνό απ το τσιγάρο μου.









Προκλητικά
τινάζεις τη βροχή απ
τα μαλλιά σου πάνω μου



















Φοράς τα χρώματά μου
Παθιάζεσαι μέσα από την
μουσική μου ... και γίνεσαι
Σαλώμη χορεύοντας το πάθος
σου να ξελογιάσεις μέσα στα μάτια μου.




















Ύστερα ...
χάνεσαι,κλείνεσαι
μέσα στη βροχή σου
Θέλεις να φτιάξεις
με ρόλο πρωταγωνίστριας
τη δική σου, μέσα
απο την δική μου
νύχτα ...














Μέχρι ώσπου στό φως της μέρας και απ ΄την εξάντληση ο ρόλος σου χαθεί ...


Περιμένεις μέχρι, να΄ρθεί ξανά η νύχτα,για να γίνεις πάλι η Νεράιδα.













Για να καείς,
ακόμη μια φορά
σαν το τσιγάρο μου,
μέσα,σε μία μου νύχτα ...






Μ
ε προκαλείς!
Μα ...
Δεν πιστεύω σε Νεράιδες.




Ακούτε:Creedence Clearwater Reviv
I Put A Spell On You

Καλό Σ/Κύριακο.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου