Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Χρειάζομαι την αγάπη..

Χρειάζομαι την αγάπη..


Ή καταιγίδα ήρθε με ορμή καί έπεσε πάνω μου
κι ένιωσα το πνεύμα μου να διαλύεται
τα είχα χάσει όλα.. η πίστη μου βλέπετε, και συνειδητοποίησα το λάθος μου..
Αλλά ο χρόνος μέσα από μιά προσευχή για μένα
για το ονομά μου.
Χρειάζομαι την αγάπη, την θεία αγάπη του
συνχώρεσε με, τώρα βλέπω ότι ήμουν τυφλός
δώσε μου την αγάπη, η αγάπη είναι ότι χρειάζομαι για να με βοηθήσει να αναγνοριστεί το όνομα μου..
Μέσα απο την καταιγίδα ήρθε κατι ιερό
και ένιωσα το πνεύμα μου να μ'αφηνει, να αποχωρίζεται το σώμα μου,
είχα βρεί το σύνολο της πραγματικότητας μου
αντιλαμβάνομαι τι μου χρειάζεται..
Για'υτό χρειάζομαι την αγάπη, την θεία του αγάπη
συνχώρεσαι με, τώρα βλέπω ότι ήμουν τυφλός
Δώσε μου αγάπη, η αγάπη είναι ό,τι χρειάζομαι για να με βοηθήσει να αναγνοριστεί το όνομα μου..
Δείξε μου πως να ζούμε, και να μου υποσχεθείς ότι δεν θα εγκαταλείψουμε για καμιά αιτία την αγάπη.


Ακούς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου