Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Αυθόρμητο . . .( I'd Rather go Blind )


Αυθόρμητο . . .( I'd Rather go Blind )

Το ακούω μόλις τώρα
και το μοιράζομαι μαζί σας αυτή τη νύχτα ...




Κάτι μου έλεγε πως είχε τελειώσει
όταν είδα εσένα και εκείνη να μιλάτε.
Κάτι μέσα βαθιά στην ψυχή μου έλεγε
" κλάψε "
όταν είδα εσένα και εκείνο
το κορίτσι να περπατάτε.
Θα προτιμούσα ... θα προτιμούσα,
να τυφλωνόμουν και μετά να σε έβλεπα
να φεύγεις από έμενα.
Βλέπεις ... σ 'αγαπώ τόσο πολύ
που δεν θέλω να σε βλέπω
να φεύγεις από έμενα μωρό μου.
Αλλά ... πιο πολύ από όλα απλά ,
απλά δεν θέλω να είμαι ελεύθερη
Απλά , απλά, απλά ...
καθόμουν εδώ σκεπτόμενη το φιλί σου
και τη ζεστή αγκαλιά σου.
Όταν , η αντανάκλαση στο ποτήρι
που κρατούσα στα χείλη μου τώρα
αποκάλυψε τα δάκρυα που
έτρεχαν στο πρόσωπό μου.
Μωρό μου ... μωρό μου.
Θα προτιμούσα ... θα προτιμούσα ,
να τυφλωνόμουν και μετά να σε έβλεπα
να φεύγεις από εμένα.
Θα προτιμούσα ...
να τυφλωνόμουν .

~ Μωρό μου . . .


τι ευαισθησία ...

Σας το χαρίζω.



Ακούτε : I'd Rather go Blind
- Kathi McDonald

Υ.Γ το κείμενο είναι οι στίχοι
του μουσικού κομματιού.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου