Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Της καρδιάς τα μονοπάτια - 2007 [gopata]


Της καρδιάς τα μονοπάτια - 2007

Στίχοι:
Δημήτρης Τσάφας
Μουσική:
Χρήστος Νικολόπουλος


Ταξίδεψα σε όνειρα, ταξίδεψα σ’ αγάπες,
μια θάλασσα ο έρωτας, καράβι η καρδιά,
μα πάντα μες στα μάτια σου με έβγαζαν οι χάρτες,
στις μπόρες, στις φουρτούνες μου, εσύ ήσουν η στεριά.

Στης καρδιάς τα μονοπάτια,
γι’ άλλη, εγώ, δεν έχω μάτια,
όποιον δρόμο και να πάρεις θα σ’ ακολουθώ,
κύκλους στη ζωή μου κάνω,
στην ανάμνησή σου `πάνω,
στης καρδιάς τα μονοπάτια πάλι θα σε βρω.

Ταξίδεψα στα θέλω μου, ταξίδεψα σε λάθη,
κάθε μου βόλτα, μια ζωή, και είδα τελικά,
από σαράντα κύματα περνάει μια αγάπη,
για `σένα, θα τα πέρναγα, ακόμα μια φορά.

Στης καρδιάς τα μονοπάτια,
γι’ άλλη, εγώ, δεν έχω μάτια,
όποιον δρόμο και να πάρεις θα σ’ ακολουθώ,
κύκλους στη ζωή μου κάνω,
στην ανάμνησή σου `πάνω,
στης καρδιάς τα μονοπάτια πάλι θα σε βρω,
κύκλους στη ζωή μου κάνω,
στην ανάμνησή σου `πάνω,
στης καρδιάς τα μονοπάτια πάλι θα σε βρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου