Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Changes, chances…

Τρίτη, 11 Μαΐου 2010


Changes, chances
Σελίδες που κιτρίνισαν στα χρόνια μοιρασμένες
Αγάπες που δε γύρισαν παλιές παρατημένες
Όνειρα τυπώθηκαν σε μάτια παιδικά
Λόγια με συντρόφευαν σαν άγια φυλαχτά

Ζωή αλλάζεις διαρκώς και δε σε προλαβαίνω
Τρέχω αργά και άργησα να μπω σ’ αυτό το τρένο
Ξεχάστηκα σε σκέψεις που δε μ’ άφηναν να φύγω
Στις πλαστές μου υποσχέσεις που δε ‘θελαν να ξεφύγω

Ονειρεύτηκα πολύ και πέρασαν τα χρόνια
Θεέ μου όμως άλλαξα κι είμαι μικρή ακόμα
Στις ζωής μου τα κύματα καρδιά ονειροπαρμένη
με θαλασσόδερνες καιρό και ένιωθα χαμένη

Νοστάλγησα ευκαιρίες που νόμιζα πως είχα
και πένθησα για όσες επίτηδες δεν είδα
Καθώς περνάει ο καιρός περνάν από μπροστά μου
μα νιώθω ότι τα θέλω μου θα μείνουν στην καρδιά μου

Αλλαγές και ευκαιρίες προσπαθούν να συνυπάρξουν
μια ακροβάτισσα ψυχή τρέχουν για να προφτάσουν
Ξέρω πάντα ότι βολτάρω σε σκοινί μισοκομμένο
Έτσι είναι η ζωή μου κι όμως μένω να επιμένω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου